04/06/13-08:47
|
Η φυτοφαγική διατροφή μπορεί να χαρίσει σε κάποιον μερικά ακόμα χρόνια ζωής, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, που υποστηρίζει ότι οι φυτοφάγοι έχουν κατά μέσο όρο 12% μικρότερο κίνδυνο πρόωρου θανάτου σε σχέση με τους κρεατοφάγους. Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον δρα Μάικλ Όρλιχ του πανεπιστημίου Λόμα Λίντα της Καλιφόρνια, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση... |
|