Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018, 09:09:32

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow ΕΙΔΗΣΕΙΣ arrow Ναυτιλία arrow Γ.Ανωμερίτης: Συλλογικός σχεδιασμός αν θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές των λιμανιών
Γ.Ανωμερίτης: Συλλογικός σχεδιασμός αν θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές των λιμανιών
Πηγή: Express.gr
 «Τα λιμάνια αποτελούν μηχανές ανάπτυξης. Δεν προσφέρονται ούτε για εισπρακτικές διαδικασίες ούτε για μικροαναπτυξιακές λογικές τοπικών συμφερόντων. Απαιτείται συνολικός και συλλογικός σχεδιασμός αν θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τις δυνατότητές τους». Αυτό τόνισε κατά την ομιλία του στο 3ο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), Γιώργος Ανωμερίτης.

Σημείωσε, παράλληλα, ότι το θέμα «πώληση μετοχών» ή «παραχωρήσεις» στο ελληνικό λιμενικό σύστημα είναι ψευδοδίλλημα καθώς, όπως εξήγησε, οι ιδιωτικοποιήσεις πρέπει να εφαρμοσθούν συνδυαστικά, υπό τον όρο των ευρωπαϊκών δεδομένων, όπου το 97% των λιμένων ανήκουν μετοχικά στο δημόσιο, την αυτοδιοίκηση και τους χρήστες.

Ανέφερε, επίσης, ότι η κρίση αποτελεί μία ευκαιρία για το ελληνικό λιμενικό σύστημα και μία ευκαιρία βαθειάς μεταρρύθμισης σε όλες τις δομές και τις λειτουργίες του. «Ούτε οι πωλήσεις μετοχών ούτε τα αναπτυξιακά μικροέργα θα φέρουν αλλαγές, αν δεν υπακούουν σε ένα ενιαίο μεταρρυθμιστικό σχέδιο» πρόσθεσε.

Ο πρόεδρος του ΟΛΠ υπογράμμισε ότι το θεσμικό πλαίσιο της αγοράς λιμενικών υπηρεσιών αποτελείται από τον υπό ψήφιση Κοινοτικό Κανονισμό, τα διευρωπαϊκά δίκτυα, τις ευρωπαϊκές λιμενικές πολιτικές της ESPO, τους νόμους των 3 μνημονίων και το Ν.4150/2013 για τις λιμενικές πολιτικές, ο οποίος μεν ψηφίσθηκε, όπως πρόσθεσε, αλλά δεν εφαρμόζεται.

Οτιδήποτε αποφασίζεται με παραγνώριση του πιο πάνω πλαισίου θα οδηγείται σε αποτυχία, υποστήριξε και κατέστησε σαφές ότι το ελληνικό λιμενικό σύστημα αποτελεί τμήμα του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος και οι κανόνες που το διέπουν είναι κοινοί.

Ο κ. Ανωμερίτης επεσήμανε, τέλος, ότι το ελληνικό λιμενικό σύστημα προσφέρει μεγάλες επενδυτικές ευκαιρίες, ωστόσο, όπως διευκρίνισε, για να μπορέσει να λειτουργήσει, θα πρέπει η κεντρική διοίκηση να ξεκαθαρίσει τη θέση της για τη δομή και τη λειτουργία του, καθώς και για τους τρόπους ιδιωτικοποίησης των μεγάλων λιμανιών.



 
     
 

Το δεξαμενόπλοιο ALIAKMON προσάραξε στη Σύρο
Αρχίζει δρομολόγια το «Πρέβελης»
Την πρόθεσή της να μεταφέρει την αφετηρία της εκφράζει η διαχειρίστρια εταιρία των κρουαζιεροπλοίων της Louis Cruises
ΕΚΦΝ: Εμπόδιο το νομικό καθεστώς για την απορρόφηση Ελλήνων ναυτικών στην κρουαζιέρα
Αμερικανοί Navy Seals κατέλαβαν το δεξαμενόπλοιο Morning Glory ανοικτά της Κύπρου
 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου