Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018, 04:39:37

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow ΕΙΔΗΣΕΙΣ arrow Οικονομία arrow Τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 - Η τροπολογία
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 - Η τροπολογία
Πηγή: Express.gr
Τροπολογία για την αναπροσαρμογή των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2016 κατέθεσε την Τετάρτη 18/11 στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης. Καταθέτοντας τη διάταξη ο κ. Αλεξιάδης είπε ότι όπου υπάρχουν αυξήσεις είναι πολύ μικρές και διαψεύδονται όσοι καταστροφολογούσαν. Πιο συγκεκριμένα ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών είπε, ότι υπάρχει μια ελάφρυνση κατά 5% έως 7% στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων παλαιάς κυκλοφορίας και μικρή επιβάρυνση σε αυτοκίνητα από το 2006 και σε αυτοκίνητα που εκπέμπουν περισσότερους ρύπους.

Η τροπολογία και οι πίνακες με τα νέα τέλη κυκλοφορίας για το 2016:
[Δείτε στο τέλος του άρθρου τους πίνακες με τα παλαιά τέλη κυκλοφορίας (2015) που καταργούνται].

Με την προτεινόμενη διάταξη, αναπροσαρμόζονται τα τέλη κυκλοφορίας ώστε για παλαιότερα οχήματα να είναι χαμηλότερα σε σχέση με αυτά που θα καταβάλλουν τα πιο καινούργια, που είναι και υψηλότερης εμπορικής αξίας, ώστε να γίνει δικαιότερη η κατανομή των φορολογικών βαρών.

Με την προτεινόμενη διάταξη επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και στα υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες που εκποιούνται από το Δημόσιο ή τον Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε και τίθενται από τους αγοραστές σε κυκλοφορία ως ιδιωτικής χρήσης, ώστε να γίνει δικαιότερη η κατανομή των φορολογικών βαρών.

Με την προτεινόμενη διάταξη επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και στα υβριδικά ΕΙΧ αυτοκίνητα καθώς και στις δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης άνω των 1548 κ.εκ, ώστε να είναι δικαιότερη η κατανομή των φορολογικών βαρών.

Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης

α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα έως την 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ανεξαρτήτως της ημερομηνίας πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής:

1. Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα έως το έτος 2000

Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.)

Ετήσια τέλη κυκλοφορίας   (σε Ευρώ)

Α' 	    Έως 300 	   22 ευρώ
Β'   	  301-785 	   55 ευρώ
Γ' 	  786-1.071 	  120 ευρώ
Δ' 	1.072-1.357 	  135 ευρώ
Ε'   	1.358-1.548 	  225 ευρώ
ΣΤ' 	1.549-1.738 	  250 ευρώ
Ζ'   	1.739-1.928 	  280 ευρώ
Η'  	1.929-2.357 	  615 ευρώ
Θ' 	2.358-3.000 	  820 ευρώ
Γ 	3.001-4.000 	1.025 ευρώ 
Κ'    	4.001 και άνω 	1.230 ευρώ
 

2. Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2001 έως το έτος 2005

Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)

Α' 	  Έως 300          22 ευρώ
Β' 	  301-785 	   55 -//-
Γ' 	  786-1.071 	  120 -//-
Δ'   	1.072-1.357 	  135 -//-
Ε' 	1.358-1.548 	  240 -//-
ΣΤ' 	1.549-1.738 	  265 -//-
Ζ' 	1.739-1.928 	  300 -//-
Η'  	1.929-2.357 	  630 -//-
Θ' 	2.358-3.000 	  840 -//-
I' 	3.001-4.000 	1.050 -//-
Κ' 	4.001 και άνω 	1.260 -//-

3. Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα από το έτος 2006 και μετά


Κατηγορία Κυλινδρισμός κινητήρα Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ)
Α' 	     Έως 300 	   22 ευρώ
Β'  	    301- 785 	   55 -//-
Γ' 	   786-1.071 	  120 -//-
Δ' 	 1.072-1.357 	  135 -//-
Ε'  	 1.358-1.548 	  255 -//-
ΣΤ' 	 1.549-1.738 	  280 -//-
Ζ' 	 1.739-1.928 	  320 -//-
Η' 	 1.929-2.357 	  690 -//-
Θ' 	 2.358-3.000 	  920 -//-
I'  	 3.001-4.000 	1.150 -//-
Κ' 	 4.001 και άνω 	1.380 -//-
β) Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1-11-2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

 

ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. 	ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ
C02 ανα χιλιόμετρο) 	C02 (σε ευρώ)
0-90 	        0
91-100 	        0,90 ευρώ
101-120 	0,98 ευρώ
121-140 	1,20 ευρώ
141-160 	1,85 ευρώ
161-180 	2,45 ευρώ
181-200 	2,78 ευρώ
201-250 	3,05 ευρώ
'Ανω των 251 	3,72 ευρώ
 

Τα Ε.Ι.Χ. ρυμουλκούμενα, ημιρυμουλκούμενα (τροχόσπιτα): 140 Ευρώ Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (ΑΊ32). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.»

Με την προτεινόμενη ρύθμιση διατηρείται η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για τα υβριδικά αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες έως 1549 κυβικά εκατοστά, αλλά θεσπίζονται ταυτόχρονα, για τα μεγαλύτερου κυβισμού οχήματα, τέλη κυκλοφορίας που ανέρχονται στο 60% των συμβατικών οχημάτων, με σκοπό την είσπραξη δημοσίων εσόδων κατά το δυνατόν στοχευμένα, από εκείνες τις κατηγορίες κατόχων που αφενός είναι σε θέση να ανανεώνουν τα οχήματά τους με νεότερης τεχνολογίας και αφετέρου τα οχήματα αυτά είναι πολύ μεγάλου κυβισμού

Η θέσπιση τελών κυκλοφορίας ειδικά για τα μεγάλου κυβισμού οχήματα υβριδικής τεχνολογίας, και δεδομένου ότι η επιβάρυνση εξακολουθεί να παραμένει σημαντικά χαμηλότερη από αυτή που υφίστανται οι κάτοχοι συμβατικών οχημάτων, περιορίζει τις επιπτώσεις από την επιβολή τους ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αύξηση των εσόδων, που στα πλαίσια της τρέχουσας δημοσιονομικής συγκυρίας αποτελεί πρώτιστη στόχευση. Η διατήρηση της απαλλαγής για τα συγκεκριμένα οχήματα εφόσον ο κινητήρας τους δεν ξεπερνά τα 1549 κυβικά εκατοστά, συντηρεί το συγκριτικό τους πλεονέκτημα καθιστώντας τα ελκυστικά σε όσους επιδιώκουν να ανανεώσουν το όχημά τους με νεότερης τεχνολογίας

Η επιβάρυνση των κατόχων μεγάλου κυβισμού υβριδικής τεχνολογίας οχημάτων αντισταθμίζεται από τη δυνατότητα σχετικής ελάφρυνσης λιγότερο ευνοημένων κατηγοριών κατόχων οχημάτων, με παράλληλη δυνατότητα αύξησης δημοσίων εσόδων.

Διατηρείται η απαλλαγή για τους επαγγελματίες TAXI κατόχους των συγκεκριμένων οχημάτων εφόσον δεν πρόκειται για οχήματα πολύ μεγάλου κυβισμού. Με τον τρόπο αυτό διατηρείται το κίνητρο για την προμήθειά τους ενώ ταυτόχρονα η άντληση πρόσθετων δημοσίων εσόδων θα περιοριστεί σε κατόχους μεγάλου κυβισμού οχημάτων μόνο

Με την προτεινόμενη διάταξη επιβάλλονται τέλη κυκλοφορίας και στα υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες που εκποιούνται από το Δημόσιο ή τον Ο.Δ.Δ.Υ. Α.Ε και τίθενται από τους αγοραστές σε κυκλοφορία ως ιδιωτικής χρήσης.

Σύμφωνα με τις διατάξεις της τροπολογίας:

«Ειδικά, υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, που εμπίπτουν στις διατάξεις του προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων»

«Τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων

«Οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ., ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων.».


Τα παλαιά τέλη κυκλοφορίας ΙΧ αυτοκινήτων για το 2015:

Από    51 κ.ε. μέχρι   300 κ.ε.    22 ευρώ
Από  301 κ.ε. μέχρι 785 κ.ε.    55 ευρώ
Από 786 κ.ε. μέχρι 1.071 κ.ε.  120 ευρώ
Από 1.071 κ.ε. μέχρι 1.357 κ.ε.  135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε. μέχρι 1.548 κ.ε.  240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε. μέχρι 1.738 κ.ε.  265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε. μέχρι 1.928 κ.ε.  300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε. μέχρι 2.357 κ.ε.  660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε. μέχρι 3.000 κ.ε.  880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε. μέχρι 4.000 κ.ε. 1.000 ευρώ
Από 4.001 κ.ε. και άνω          1.320 ευρώ
Επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/11/2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα:

Κλιμάκιο εκπομπών CO2 (γρ./χλμ.) -
Ετήσια τέλη κυκλοφορίας ανά γραμ. εκπομπών σε ευρώ:
  0 - 100    γρ./χλμ.   -  ευρώ
101 - 120 γρ./χλμ. 0,90 ευρώ
121 - 140 γρ./χλμ. 1,10 ευρώ
141 - 160 γρ./χλμ. 1,70 ευρώ
161 - 180 γρ./χλμ. 2,25 ευρώ
181 - 200 γρ./χλμ. 2,55 ευρώ
201 - 250 γρ./χλμ. 2,80 ευρώ
'Ανω των 251 γρ./χλμ. 3,40 ευρώ


 
     
 

https://keaprogram.gr: Κάντε αίτηση για Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης
www.gsis.gr: Αίτηση - Δήλωση Ακατάσχετου Τραπεζικού Λογαριασμού
Τέλη κυκλοφορίας 2017 - Νέα παράταση: Εκτύπωση ειδοποιητηρίου (www.gsis.gr)
Σε ενιαία φορολογική κλίμακα μισθωτοί, συνταξιούχοι, ενοίκια
ΗΔΙΚΑ: Εκτυπώστε τη Βεβαίωση Σύνταξης ΤΕΑΔΥ, ΤΕΑΠΟΚΑ, ΤΕΑΥΕΚ
 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου