Τετάρτη, 20 Ιουνίου 2018, 08:57:41

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Fiat Punto 2012: Ανανεωμένο στιλ με έμφαση στην κομψότητα και τον δυναμισμό
Fiat Punto 2012: Ανανεωμένο στιλ με έμφαση στην κομψότητα και τον δυναμισμό
Πηγή: Express.gr

ΤΟ πιο «καλοπουλημένο» αυτοκίνητο στην Ιταλία και όχι μόνο, από τον προσεχή Απρίλιο θα διατίθεται με νέο λουκ. Το Punto, εκτός από τη μοναδικότητα που θα έχει πλέον ως προς την κωδική ονομασία του (καταργείται το όνομα EVO), ανανεώθηκε τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, διατηρώντας αναλλοίωτα και σε αρκετές περιπτώσεις αναβαθμίζοντας τα δυναμικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά που το έχουν κάνει σημείο αναφοράς στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκινήτων. Ένα μοντέλο που από το 1993 (τη χρονιά του πρώτου λανσαρίσματος) μέχρι σήμερα έχει παραχθεί σε 8,5 εκατ. αντίτυπα και έχει δημιουργήσει ένα δυναμικό κλαμπ φανατικών φίλων ανά τον κόσμο. Οι ανανεώσει του Punto αφορούν:

Εξωτερικά: Το εμπρός μέρος χαρακτηρίζεται από τον βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος ένα ανάγλυφο στοιχείο ορίζει μια ζώνη που ξεχωρίζει την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Το σύνολο αποδεικνύεται ιδιαίτερα ελκυστικό και δυναμικό προσθέτοντας «νότες» σπορ αισθητικής. Για το  τελευταίο συμβάλλουν οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Το νέο Punto θα προσφέρεται με 4 νέα μεταλλικά χρώματα και 1 περλέ μεταλλικό: γκρι Fascination, τιρκουάζ Profound, κόκκινο Elegant, πορτοκαλί και  αποκλειστικά για τις εκδόσεις Twinair, πράσινο Lime.

Εσωτερικά: Κυρίαρχο χαρακτηριστικό των αλλαγών είναι οι νέες επενδύσεις που τονίζουν το κομψό στιλ του αυτοκινήτου και η κεντρική κονσόλα διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού. Θα διατίθεται με τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού, Pop, Easy, Lounge και Sport.

Κινητήρες: Ένα σύνολο δέκα κινητήρων θα συνοδεύει το λανσάρισμα του Punto 2012. Ειδικότερα το Fiat Punto συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κινητήρες του, είτε μιλάμε για τους diesel (Multijet) είτε για τους βενζινοκινητήρες (MultiAir), που συνδυάζουν την καινοτομία και τις επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Οι κινητήριες επιλογές για το ανανεωμένο μοντέλο είναι:

Βενζίνης
-    85 HP 0.9 TwinAir Turbo E5 Start&Stop
-    69 HP 1.2 8v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
-    77 HP 1.4 8v E5 Start&Stop (μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο κιβώτιο Dualogic)
-    105 HP 1.4 MultiAir 16v E5 Start&Stop
-    135 HP 1.4 MultiAir Turbo 16v E5 Start&Stop
Diesel
-    75 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
-    85 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop
-    95 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop (με αυτόματο κιβώτιο Dualogic)
Bi-Fuel
-    70 HP 1.4 8v βενζίνης-μεθανίου E5
-    77 HP 1.4 8v βενζίνης-LPG E5
Μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αυξάνεται κατακόρυφα η σημασία του Multijet 1.3 των 85 ίππων, ενός κορυφαίου σε τεχνολογία και απόδοση πετρελαιοκινητήρα, με εξαιρετικά στοιχεία οικονομίας και οικολογίας, που παρουσιάζεται ακόμα περισσότερο βελτιωμένος για το 2012. Χάρη σε δύο νέες τεχνολογίες, Intelligent Alternator (που βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στη διάρκεια των φάσεων που διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα) και Intelligent Flow (που βελτιστοποιεί την ψύξη χάρη σε μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα), οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί σε μόλις 90 g/km, κάτι που απαλλάσσει τη συγκεκριμένη έκδοση από τα τέλη κυκλοφορίας.
Σημαντική είναι η προσθήκη στην γκάμα του TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, που πετυχαίνει τον ιδανικό συνδυασμό μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον (98 g/km CO2) και της οδηγικής απόλαυσης (85 ίπποι στις 5.500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 2.000 στροφές) και ο οποίος αναμένεται να είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά τον Μάιο, αντικαθιστώντας τον 1.4 των 77 ίππων (ο οποίος θα συνεχίσει να διατίθεται μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο). Ο συγκεκριμένος κινητήρας, μάλιστα, προσφέρει δυο δυνατότητες λειτουργίας, μέσω της επιλογής τους από το αντίστοιχο μπουτόν στο ταμπλό. Μια επιλογή Normal που αναδεικνύει την πλήρη ισχύ του κινητήρα και το ζωντανό του πνεύμα, αλλά και μια επιλογή Eco, που περιορίζει τη ροπή, μειώνει την κατανάλωση και επιτρέπει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον και οικονομική οδήγηση.
Στη σύντομη επαφή που είχαμε με το ανανεωμένο μοντέλο στην πανευρωπαϊκή του παρουσίαση στα περίχωρα του Μιλάνου καταγράψαμε τη δυναμική συμπεριφορά που απέκτησε το Fiat Punto με τους νέους κινητήρες και ειδικά με τον δικύλινδρο των 900 κ. εκ. που αν και ιδιαίτερα τραχύς στη λειτουργία του εν τούτοις εξασφαλίζει επιδόσεις και οικονομία που είναι και το ζητούμενο στην σημερινή κρίσιμη από πλευράς κόστους λειτουργίας κατάσταση που ζούμε τόσο στην Ελλάδα αλλά και σχεδόν στην πλειονότητα των χωρών της Ευρώπης. Η καμπίνα των επιβατών έγινε ακόμη πιο ευχάριστη και εργονομική ενώ από πλευράς λειτουργικότητας έχουν προστεθεί στοιχεία που κάνουν τη χρήση του Punto ιδιαίτερα «ψυχαγωγική».
Σε γενικές γραμμές το αίσθημα της ανανέωσης, της αναβάθμισης και της ευελιξίας είναι δεδομένη από την πρώτη στιγμή που ο οδηγός θα καθίσει στη θέση του και θα κάνει τα πρώτα του χιλιόμετρα με το νέο Punto. Η ελληνική αντιπροσωπεία έδωσε τις ενδεικτικές τιμές για το Punto 2012 οι οποίες ανάλογα με την έκδοση και την κινητήρια μονάδα διαμορφώνονται ως εξής:
 


ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ (€)

•    1.2 69hp Pop 3θυρο            11.500
•    1.2 69hp Pop 5θυρο            11.900
•    1.2 69hp Easy 3θυρο            12.200
•    1.2 69hp Easy 5θυρο            12.600
•    1.4 77hp Easy 3θυρο MTA (S&S)        13.400
•    1.4 77hp Easy 5θυρο MTA (S&S)        13.800
•    1.4 105hp Easy 3θυρο (S&S + ESP)    13.900
•    1.4 105hp Easy 5θυρο (S&S + ESP)    14.300
•    1.4 105hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP)    14.800
•    1.4 105hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP)    15.200
•    1.4 135hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP)    16.300
•    1.4 135hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP)    16.700
•    1.3 MtJ 75hp 3θυρο                 13.700
•    1.3 MtJ 75hp 5θυρο                 14.100
•    1.3 MtJ 85hp 3θυρο (S&S, ESP)        14.900
•    1.3 MtJ 85hp 5θυρο (S&S, ESP)        15.300
•    1.3 MtJ 95hp 3θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP)    16.300
•    1.3 MtJ 95hp 5θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP)    16.700
•    1.4 77hp Easy 3θυρο LPG            14.900
•    1.4 77hp Easy 5θυρο LPG            15.300
•    1.4 77hp Easy 3θυρο CNG            17.000
•    1.4 77hp Easy 5θυρο CNG            17.400
 


 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου