Τρίτη, 11 Δεκεμβρίου 2018, 18:45:26

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Νέο Toyota Yaris: Στιλ, άνεση και αξιοπιστία
Νέο Toyota Yaris: Στιλ, άνεση και αξιοπιστία
Πηγή: Express.gr
ΤO είχαμε γνωρίσει και αξιολογήσει (από το 1999) ως το πλέον καινοτομικό σχεδιαστικά και εργονομικά μοντέλο της Toyota, αλλά και της κατηγορίας των σούπερ μίνι αυτοκινήτων. Κύρια χαρακτηριστικά αυτής της αξιολόγησης ήταν η συμπαγής κόμπακτ κατασκευή του και η ευρυχωρία του χώρου των επιβατών. Η τρίτη γενιά Yaris κληρονομεί την ευφυή φιλοσοφία του «packaging» των δύο προηγούμενων γενιών, ενώ εξωτερικά έγινε πιο ευρωπαϊκό αισθητικά εστιάζοντας κατά κύριο λόγο στην κομψότητα. Υιοθετώντας τολμηρά σχεδιαστικά στοιχεία μπροστά, το Yaris είναι το πρώτο μοντέλο που λανσάρει το νέο πρόσωπο της επόμενης γενιάς της οικογένειας Toyota. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι τώρα 3,885 μ., αυξημένο μόνο κατά 100 χλστ. Το πλάτος του παρέμεινε στα 1,695 μ., ενώ το ύψος μειώθηκε κατά 20 χλστ. στα 1,510 μ., προσφέροντας στο αυτοκίνητο χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο σπορ στήσιμο. Διατηρώντας ισορροπημένες αναλογίες, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 50 χλστ., ενώ οι κοντοί εμπρός και πίσω πρόβολοι και οι προεξέχοντες θόλοι των τροχών δηλώνουν σταθερότητα, ευελιξία και δύναμη. Διατηρώντας το κλασικό «Υ» σχήμα του μοντέλου, τα νέα στιλιστικά στοιχεία διαμορφώνουν μία πιο τολμηρή και αρρενωπή εμφάνιση για το Yaris. Αυτά επιγραμματικά είναι:

• Μία φαρδιά, κοίλη μάσκα πλαισιώνεται από νέους οριζόντιους προβολείς «τραβηγμένους προς τα πίσω». Η λεπτή σχεδίασή τους περιλαμβάνει δύο φώτα και σε μερικές εκδόσεις φιμέ κελύφη που δίνουν έμφαση στη νέα, τολμηρότερη, πιο οριζόντια αισθητική του Yaris.
• Στον κάτω προφυλακτήρα, ένα δυναμικό κεντρικό τμήμα φιλοξενεί μία μεγάλη εισαγωγή αέρα η οποία τονίζει το κάτω τμήμα του οχήματος.
• Στο πλάι μια απότομα κεκλιμένη μεσαία γραμμή αποτελεί το στοιχείο ταυτότητας σε όλες τις γενιές του Yaris.
• Η βάση της κολόνας A έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός τονίζοντας το στιλ της καμπίνας του Yaris (cab-forward). Η μεγαλύτερη γωνία κλίσης του παρμπρίζ βελτιώνει τον συντελεστή αεροδυναμικής Cd 0,287, που θεωρείται ο καλύτερος στην κατηγορία.
• Πίσω, οι λεπτομέρειες των φωτιστικών σωμάτων, η διείσδυση της πίσω πόρτας (που ανοίγει προς τα πάνω) στον προφυλακτήρα και το κάτω τμήμα του προφυλακτήρα αλληλοσυνδέονται οπτικά, διατηρώντας την κλασική «Υ» σχεδίαση του μοντέλου.

Οι βασικές αρχές για ένα εσωτερικό που θα είναι εστιασμένο στην ευκολία και εργονομία του οδηγού είναι απτές από την πρώτη στιγμή. Το ταμπλό ενσωματώνει δυναμικές οριζόντιες γραμμές που προβάλλουν την εικόνα του πλάτους, ενώ κυρίαρχο στοιχείο είναι ένα ανάγλυφο τμήμα από μαλακή επένδυση.
Τα όργανα στο ταμπλό, η οθόνη αφής Multimedia και οι αεραγωγοί έχουν κοίλους και εγκάρσια διαχωρισμένους δακτυλίους σε gun metal (γκρι μεταλλικό) φινίρισμα. Επίσης όλα τα χειριστήρια φέρουν εγκάρσια χρωμιωμένα κυρτά τμήματα. Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον τοποθετημένος πίσω από το τιμόνι, με όλα τα χειριστήρια και τους διακόπτες να είναι επικεντρωμένα στον οδηγό. Το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων έχει νέα, πιο άνετη στεφάνη και λαβή, ενώ η γωνία της κολόνας τιμονιού έχει μειωθεί κατά 3 μοίρες, για μια πιο σπορ θέση οδήγησης. Επίσης η ρύθμιση ύψους του καθίσματος του οδηγού έχει αυξηθεί κατά 15 mm φτάνοντας στα 60 mm. Διατίθεται υποβραχιόνιο καθίσματος οδηγού. Τα εμπρός καθίσματα είναι νέας σχεδίασης, που συγκρατούν καλύτερα τους επιβάτες, αυξάνοντας και τα επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας.

Η συνολική χωρητικότητα του διεπίπεδου χώρου αποσκευών είναι 286 λίτρα, τιμή που φθάνει τα 768 λίτρα με τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Η αίσθηση ευρυχωρίας και η υψηλή αντιληπτή ποιότητα του εσωτερικού ενισχύονται με τη μεγάλη, κρυστάλλινη ηλιοροφή του Yaris που διατίθεται προαιρετικά, η οποία διαιρείται σε δύο τμήματα, που το κάθε ένα εφοδιάζεται με ένα διαφανές κατά 20% συρόμενο σκιάδιο.
Το Yaris τρίτης γενιάς διατίθεται με μία γκάμα τριών κινητήρων: 1.0 και 1,33 VVT-i βενζίνης και 1,4 D-4D turbodiesel.
Ο downsize 3κύλινδρος, 1.0 VVT-i βενζινοκινητήρας της Toyota παραμένει σημείο αναφοράς με τις συμπαγείς διαστάσεις και την αποδοτική τεχνολογία του. Σε συνδυασμό με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, αυτή η τελευταία έκδοση της μονάδας 998 cc παράγει 69 DIN hp στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 93 Nm στις 3.600 rpm. Η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί κατά 4% στα 4,8 l/100 km, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί κατά 7% στα 110 g/km.
Ο βενζινοκινητήρας 1,33 Dual VVT-i είναι ελαφρύς και συμπαγής με μικρή διάμετρο και μεγάλη διαδρομή, προσφέροντας υψηλή αναλογία ισχύος/βάρους. Συνδυάζει ισχυρές δυναμικές επιδόσεις, παράγοντας 99 DIN hp στις 6.000 rpm και μέγιστη ροπή 125 Nm στις 4.000 rpm. Σε συνδυασμό με το νέο κιβώτιο Multidrive S (νέο μηχανικό σειριακό πρόγραμμα 7 σχέσεων είτε μέσω του λεβιέ ταχυτήτων ή των χειριστηρίων στο τιμόνι), η κατανάλωση είναι μόλις 5,1 l/100 km και οι εκπομπές CO2 118 g/km.
Τέλος, και μετά την πολυπόθητη άρση του μέτρου της απαγόρευσης πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο 1,4 D-4D diesel, ο οποίος προσφέρεται στάνταρ με Φίλτρο Σωματιδίων Πετρελαίου - Diesel Particulate Filter (DPF) αποκτά άλλο ενδιαφέρον για τους φίλους του μοντέλου. Σε συνδυασμό με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, παράγει 90 DIN hp στις 3.800 rpm και μέγιστη ροπή 205 Nm στις 1.800 - 2.800 rpm. Eχει μειωμένη κατανάλωση κατά 7% στα 3,9 l/100 km και εκπομπές CO2 μειωμένες κατά 6%, στα 103 g/km.
Σημείο αναφοράς για το νέο Yaris είναι το multimedia σύστημα Toyota Touch που αποτελείται από μία έγχρωμη οθόνη αφής 6,1 ιντσών, που παρέχει προσιτή πρόσβαση στα συστήματα πολυμέσων ενός αυτοκινήτου. Στάνταρ το νέο Yaris από την έκδοση Active, περιλαμβάνει AM/FM radio, CD/MP3 player, συνδεσιμότητα κινητού τηλεφώνου bluetooth με δυνατότητα αναπαραγωγής μουσικών αρχείων και αυτόματο συγχρονισμό τηλεφωνικού καταλόγου σε κάθε σύνδεση. Μία θύρα USB επιτρέπει τη σύνδεση φορητών music players, με δυνατότητα απεικόνισης εξωφύλλου άλμπουμ iTunes. Η οθόνη πληροφοριών του αυτοκινήτου προβάλλει ενδείξεις αυτονομίας καυσίμου, στιγμιαίας κατανάλωσης, μέσης κατανάλωσης ανά λεπτό (υπολογισμός για τα τελευταία 15 λεπτά) και χρόνου λειτουργίας του κινητήρα. Επιπλέον, περιλαμβάνεται κάμερα οπισθοπορείας στάνταρ. Η εικόνα προβάλλεται στην οθόνη αφής της Toyota με την επιλογή της όπισθεν, υποστηρίζοντας τον οδηγό σε ελιγμούς παρκαρίσματος.

Στο Toyota Touch συνυπάρχει το Toyota Touch & Go, ένα σύστημα πλοήγησης που περιλαμβάνει τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες πλοήγησης, όπως προηγμένη κάλυψη κυκλοφορίας, όρια ταχύτητας με δυνατότητα εξατομίκευσης, προειδοποιήσεις κάμερας ελέγχου ταχύτητας και σήματα αυτοκινητόδρομου.
Το νέο Yaris διατίθεται με τέσσερις εκδόσεις – Entry, Active, Style και Lounge (οι πεντάθυρες εκδόσεις σε σχέση με τις τρίθυρες έχουν μια επιβάρυνση μεσοσταθμικά περίπου στα 520 ευρώ), με τις αντίστοιχες τιμές:
1,0 Life    11.910 ευρώ
1,0 Active    12.680 ευρώ
1,33 Life    13.000 ευρώ
1,33 Active    14.000 ευρώ
1,33 Style    14.820 ευρώ
1,33 Active CVT    15.290 ευρώ
1,33 Lounge     15.300 ευρώ
1,33 Style CVT     16.110 ευρώ
1,33 Lounge CVT    16.590 ευρώ
1,4 D-4D Life     15.520 ευρώ
1,4 D-4D Active    16.780 ευρώ



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου