Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2018, 05:02:06

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow «Επταθέσια» οδηγική απόλαυση
«Επταθέσια» οδηγική απόλαυση
Πηγή: Express.gr
ΜE την καταγραφή ότι είναι το πρώτο της ευρωπαϊκό οικογενειακό crossover μοντέλο, η Chevrolet με το Orlando προσφέρει, στην ανοδικά κινούμενη κατηγορία των μεσαίων SUV μοντέλων, μια ενδιαφέρουσα πρόταση.

Το νέο οικογενειακό μοντέλο της Chevrolet καινοτομεί με την τολμηρή του εμφάνιση, τη χαμηλή γραμμή οροφής και το crossover στιλ, διατηρώντας ταυτόχρονα τη διακριτική και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα της Chevrolet με τη χαρακτηριστική μάσκα και το σήμα του παπιγιόν η οποία συμπληρώνεται από τη μυώδη προεξέχουσα καμπύλη των θόλων που φιλοξενούν ζάντες 16", 17" ή 18", ανάλογα με την έκδοση.

Το Orlando βασίζεται στην πλατφόρμα Delta II της GM, πάνω στην οποία «χτίστηκε» και το Cruze, δίνοντας τη δυνατότητα να έχει δομή αμαξώματος με τα υψηλότερα επίπεδα ασφαλείας.

Το Orlando στο εσωτερικό υιοθετεί πάρα πολλά από τα τελευταία σχεδιαστικά στοιχεία της Chevrolet, όπως το διπλό cockpit (εμπνευσμένο από την Corvette) και τον κρυφό μπλε φωτισμό της κεντρικής κονσόλας (στην έκδοση LTZ). Η εργονομικά μελετημένη λειτουργικότητα των εσωτερικών χώρων αντικατοπτρίζεται στις τρεις σειρές, «θεατρικού-τύπου» διάταξης καθισμάτων, με υπερυψωμένο το ύψος της δεύτερης και τρίτης σειράς, τον άνετο χώρο φόρτωσης και τις πολυάριθμες λύσεις αποθήκευσης.

Οι δυνατότητες διαμόρφωσης των αναδιπλούμενων καθισμάτων της δεύτερης και τρίτης σειράς, ανεξάρτητα ή μαζί, μπορούν να δημιουργήσουν μία εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Η δεύτερη σειρά καθισμάτων, διαθέτει επίσης μηχανισμό που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση των επιβατών προς και από την τρίτη σειρά καθισμάτων.

Ο διαθέσιμος χώρος φόρτωσης του Orlando είναι ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία του για την περίπτωση μεταφοράς μεγάλων φορτίων, αφού διαθέτει 1.499 λίτρα όταν είναι αναδιπλωμένες και οι δύο σειρές καθισμάτων. Στην 7θέσια διάταξη το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 89 λίτρα, στην 5θέσια αυξάνεται στα 458 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθεί και η μεσαία σειρά δημιουργείται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης 856 λίτρων.

Ο πιο έξυπνος αποθηκευτικός χώρος του νέου μοντέλου είναι αυτός που κρύβεται στην κονσόλα πίσω από την πρόσοψη του ηχοσυστήματος και είναι εύκολα προσβάσιμος τόσο από τον οδηγό όσο και από τον συνοδηγό. Οι σχεδιαστές κατάφεραν να ενσωματώσουν ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο για αντικείμενα όπως MP3 player, γυαλιά ηλίου και πορτοφόλια. Επίσης, στον ίδιο χώρο υπάρχει στάνταρ μια υποδοχή «aux-in» και προαιρετικά διατίθεται θύρα USB για σύνδεση MP3 ή iPod, ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού.

Κάτω από το καπό υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τριών κινητήρων της Chevrolet, ενός βενζίνης και δύο diesel. Oλοι οι κινητήρες είναι εγκάρσια τοποθετημένοι, τετρακύλινδροι με δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, 16 βαλβίδες και σύστημα τροφοδοσίας είτε πολλαπλών σημείων ψεκασμού ή στην περίπτωση των πετρελαιοκινητήρων, άμεσου ψεκασμού τεχνολογίας common rail. Oλοι οι κινητήρες έχουν μπλοκ κυλίνδρων από χυτοσίδηρο και κυλινδροκεφαλή αλουμινίου.

Ο βενζινοκινητήρας 1,8 lt παράγει 141 hp στις 6.200 rpm και 176 Nm ροπής στις 3.800 rpm. Η μέγιστη ταχύτητα αυτής της έκδοσης είναι 185 χλμ./ώρα με τις εκπομπές καυσαερίων (172 g/km) και την κατανάλωση σε (7,3 liter/100km) να κυμαίνονται σε άκρως ανταγωνιστικά επίπεδα. Η καρδιά των δύο πετρελαιοκινητήρων είναι μια μονάδα 2 λίτρων με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και σύστημα ψεκασμού common rail. Ο πιο ισχυρός κινητήρας παράγει 163 hp στις 3.800 σ.α.λ. και αποδίδει ροπή 360 Νm στις 2.000 σ.α.λ. ενώ ο λιγότερο ισχυρός αποδίδει 130 hp και 315 Νm στις αντίστοιχες ταχύτητες. Η μέγιστη ταχύτητα του Orlando με τον πετρελαιοκινητήρα των 130 ίππων είναι 180 χλμ./ώρα ενώ αυτού των 163 ίππων είναι 195 χλμ./ώρα. Οι εκπομπές καυσαερίων (159g/km) και η κατανάλωση (6 liters/100km) ισχύουν και για τους δύο κινητήρες.

Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρία διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού LS, LT και LTZ. Η βασική έκδοση LS συμπεριλαμβάνει ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και πρόσφυσης (ESP), έξι αερόσακους και ηλεκτρικούς καθρέφτες.

Η οδηγική εμπειρία από το Orlando μόνο ως ευχάριστη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί. Σε αυτή τη διαπίστωση συμβάλλουν η διάταξη των αναρτήσεων που μπροστά είναι γόνατα McPherson και ημιάκαμπτος άξονας πίσω, το σασί που είναι ρυθμισμένο ώστε να επιτυγχάνεται οδηγική άνεση και ευκινησία καθώς και τα συστήματα για ασφαλή οδική συμπεριφορά (σύστημα ABS που ενεργεί σε όλους τους τροχούς, ηλεκτρονικός κατανεμητής πέδησης (EBD), σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS), ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC), σύστημα υποβοήθησης πέδησης. Η λειτουργία όλων επιτρέπει στον οδηγό να έχει ανά πάσα στιγμή τον έλεγχο του οχήματος ακόμα και στις πιο αντίξοες συνθήκες (υγρό ή ολισθηρό οδόστρωμα).

Δουλεύοντας στις μεσαίες στροφές το Orlando κινείται ήσυχα και ουδέτερα ενώ στην πίεση… ο θόρυβος από τον κινητήρα γίνεται εντονότερος χωρίς όμως να ενοχλεί τον οδηγό αφού η ηχομόνωση απορροφά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό.

Σε γενικές γραμμές η οδική συμπεριφορά του Orlando είναι ευχάριστη και ασφαλής.

Οι τιμές διάθεσης διαμορφώνονται ως εξής:

• 1.8 LS, 21.480 ευρώ

• 1.8 LT, 23.480 ευρώ

• 1.8 LTZ, 25.180 ευρώ.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου