Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2018, 18:53:58

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Το στοίχημα της «πράσινης» αυτοκίνησης
Το στοίχημα της «πράσινης» αυτοκίνησης
Πηγή: Express.gr
EΣTIAΣMENO στην εξέλιξη της «πράσινης» αυτοκίνησης, που μεταφράζεται σε μηδενικές εκπομπές ρυπογόνων ουσιών και «μηδενική» κατανάλωση υγρών καυσίμων, είναι το ενδιαφέρον της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα δείγματα αυτής της προσπάθειας παρουσιάζουν σχεδόν στο σύνολό τους οι μάρκες που συμμετέχουν στο 64ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη. Από κοντά όμως παρουσιάζονται και οι νέες εκδόσεις των «συμβατικών» μοντέλων, στα οποία η εξέλιξη τόσο των κινητήριων συνόλων όσο και της αισθητικής στις σχεδιαστικές γραμμές είναι εντυπωσιακή. Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τις πλέον ενδιαφέρουσες νέες παρουσίες από τις σχεδόν 83 παγκόσμιες πρεμιέρες που υπάρχουν στην Eκθεση.

 

Volkswagen up:

Με μήκος 3,54 μέτρα, πλάτος 1,64 μέτρα, ύψος 1,48 μέτρα και 2,42 μέτρα μεταξόνιο, ο τετραθέσιος Βενιαμίν της γκάμας της VW αναβιώνει την κατηγορία του Lupo. To up θα κινεί μια νέα γενιά τρικύλινδρων κινητήρων βενζίνης ενός λίτρου, απόδοσης 60 και 75 ίππων. Ο χώρος αποσκευών κυμαίνεται από 251 έως 951 λίτρα. Το λανσάρισμά του αναμένεται τον Δεκέμβριο και θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις (Take up!, Move up! και High up!). Επιπλέον θα υπάρχει και η έκδοση BlueMotion, η οποία διαθέτει συστήματα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας.

 

Peugeot 508 RXH:

Το πρώτο υβριδικό diesel-ηλεκτρoκίνητο που ισορροπεί στην κατηγορία μεταξύ station wagon και all-road μοντέλων. Ο υβριδικός diesel-ηλεκτρικός κινητήρας 2,0 l HDi FAP HYbrid4 του 508 RXH εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο μέγιστη ισχύ 200 ίππων, μέγιστη ροπή 450 Nm, ενώ η μετάδοση της κίνησης είναι και στους τέσσερις τροχούς. Εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές ρύπων (ΖΕV) κατά την 100% ηλεκτρική χρήση. Αποτελεί την πιο ενδιαφέρουσα πρόταση για εκείνους που πραγματικά θέλουν να συνδυάσουν την πολυτελή αυτοκίνηση με την αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν την άνοιξη του 2012.

 

Nέα Mercedes B-Class:

Mακρύτερη κατά 86 χλστ., φαρδύτερη κατά 9 χλστ., χαμηλότερη κατά 43 χλστ. και με συνολικές διαστάσεις 4.539 x 1.786 x 1.557 χλστ., η νέα B-Class απέκτησε ευρυχωρία και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Η έκδοση εφοδιάζεται με κινητήρα 1,6 lt απόδοσης 122 ίππων (στην έκδοση B 180) και 156 ίππων στην έκδοση B200 (με υπερτροφοδότηση). Επίσης υπάρχουν και οι ντίζελ εκδόσεις, οι Β 180 CDI με 109 ίππους και B 200 CDI με 136 ίππους. Πρεμιέρα στην B-Class κάνει και το νέο 7τάχυτο κιβώτιο 7G-DCT διπλού συμπλέκτη.

 

Fiat Panda III:

Διατηρώντας αναλλοίωτα τα στοιχεία της ευελιξίας, της άνεσης και της αξιοπιστίας, το Panda τρίτης γενιάς φιλοδοξεί να διαιωνίσει τον τίτλο του πιο «εύκολου» και βολικού οχήματος πόλης. Με μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ., το νέο Panda μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι 5 επιβάτες διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Εφοδιάζεται με τους σύγχρονους 2κύλινδρους κινητήρες τεχνολογίας TwinAir, που έχουν ισχύ 65 και 85 ίππων (με υπερτροφοδότηση) ενώ θα υπάρχουν και οι 1,2 Fire 69 ίπποι και 1,3 Multijet II 75 ίπποι.

 

Audi A2 Concept:

Η ηλεκτροκίνηση «συγκίνησε» και την Audi. Η λειτουργία του πεντάθυρου Α2 θα μπορεί να επιτευχθεί είτε ως plug-in υβριδικό είτε με συμβατικούς κινητήρες TSI & TDI είτε τέλος με την τεχνολογία range-extender. Το πλαίσιό του είναι εξ ολοκλήρου αλουμινένιο. Σχεδιαστικά καινοτομεί εντυπωσιακά ενώ στο εσωτερικό υπάρχει απόλυτη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων που προσφέρει το επίπεδο πάτωμα. Οι διαστάσεις του είναι: μήκος 3,8 μέτρα, πλάτος 1,69 μέτρα, ενώ το ύψος του είναι 70 χλστ. πιο ψηλό από το Α1. Στη γραμμή παραγωγής αναμένεται να μπει μετά το 2013.

 

Lexus GS:

Εφοδιασμένο με τη δεύτερη γενιά του υβριδικού συστήματος Lexus Hybrid Drive, το ολοκαίνουργιο GS απέκτησε και την υβριδική του έκδοση με τα χαρακτηριστικά 450h. Διαθέτει σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης (μαζί με τους εμπρός, στρίβουν υπό κλίμακα και οι πίσω τροχοί). Για την κίνηση του GS 450h φροντίζουν συνδυαστικά ενας 3.5 V6 βενζινοκινητήρας, ένας υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ συνεργάζονται με κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης E-CVT. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 338 ίππους ενώ ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 προγραμμάτων οδήγησης: Eco, Sport S, Sport S+ και EV.

 

Honda Civic:

Με έντονες διαφοροποιήσεις ως προς τη σχεδιαστική ταυτότητα και με την επιλογή των νέας γενιάς κινητήριων συνόλων, το νέο πεντάθυρο Civic σίγουρα θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον των φίλων του μοντέλου. Ο βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων έχει ισχύ 100 ίππων ενώ ο 1,8 λίτρων 142 ίππων. Και οι δύο συνεργάζονται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ ο 1,8 μπορεί να συνδυαστεί και με αυτόματο πεντατάχυτο. Νέος είναι ο diesel 2,2 i-DTEC, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους ενώ η μέγιστη ροπή είναι στα 350 Nm.

 

Ford Focus ST:

Το πολυαναμενόμενο Focus ST δεσπόζει στο περίπτερο της Ford στην Eκθεση της Φρανκφούρτης. «Φορώντας» τον νέο 2λιτρο τούρμπο τεχνολογίας EcoBoost, ο οποίος αποδίδει 250 ίππους με τη ροπή να είναι στα 360 Nm, προδιαθέτει για το επίπεδο σπορ αυτοκίνησης που μπορεί να εξασφαλίσει στον οδηγό. Η σχεδιαστική διαφοροποίηση στο ST σε σύγκριση με το πεντάθυρο Focus, εντοπίζεται στον υπερμεγέθη αεραγωγό στον εμπρός προφυλακτήρα, στα αεροδυναμικά βοηθήματα και την κεντρικά τοποθετημένη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στην ελληνική αγορά αναμένεται να λανσαριστεί την άνοιξη του επόμενου χρόνου.

 

Toyota Yaris ΙΙΙ:

Τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Toyota εκπροσωπεί το Yaris τρίτης γενιάς. Με διαστάσεις: μήκος 3,885 μέτρα, πλάτος 1,695 μέτρα και ύψος 1,510 μέτρα, το Yaris διατηρεί τον τίτλο του πιο κόμπακτ μοντέλου στην κατηγορία Β. Ο χώρος αποσκευών είναι δύο επιπέδων, με χωρητικότητα 286 lt, που αυξάνουν στα 768 με τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Διατίθεται με 3 κινητήρες: 1,0 και 1,33 VVT-i βενζίνης και 1,4 D-4D turbodiesel και ιπποδυνάμεις 69,99 και 90 ίππους, αντίστοιχα. Στις επιλογές εξοπλισμού υπάρχει και το σύστημα Toyota Touch & Go.

 

Citroën DS 5:

Το τρίτο μέλος της απέκτησε η οικογένεια DS της Citroën. Πρόκειται για την DS 5, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Citroën που χρησιμοποιεί την τεχνολογία HYbrid4, το υβριδικό σύστημα που συνδυάζει έναν 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα HDi (κινεί τους πίσω τροχούς), έναν ηλεκτροκινητήρα 37 ίππων –συνδυαστικά η ισχύς έχει τιμή 200 ίππους– που κινεί τους εμπρός τροχούς, σύστημα Stop&Start 2ης γενιάς και αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το πεντάθυρο DS 5 έχει μήκος 4,5 m και πλάτος 1,85 m. Διαθέτει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Auto, Zero Emission Vehicle (ZEV), 4 Wheel Drive, Sport.

 

Mazda CX-5:

Το μικρομεσαίο crossover της ιαπωνικής μάρκας πρωτοπορεί τόσο στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας Skyactiv (κύριο χαρακτηριστικό της η πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης 14:1 στον θάλαμο καύσης) όσο και στην υιοθέτηση της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Mazda «KODO - Soul of Motion». Η νέα σειρά των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει τον βενζινοκινητήρα Skyactiv-G 2,0 με ισχύ στους 150 ίππους και τον diesel Skyactiv-D 2,2 με ισχύ στους 170 ίππους, που θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις απόδοσης, Standard Power και High Power. Συνεργάζονται τόσο με μηχανικό όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

 

Alfa Romeo 4C:

Το σπορ DNA της αναβιώνει μέσω ενός καινοτομικού μοντέλου η ιταλική φίρμα. Το 4C είναι ένα διθέσιο μοντέλο με βάρος μόλις 850 κιλά (είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και αλουμίνιο), μήκος στα 4 μέτρα, μεταξόνιο στα 2,4 μέτρα, πισωκίνητο και θα εφοδιάζεται με το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο κινητήριο σύνολο της Alfa Romeo των 1.750 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 200 ίππων και που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του αμαξώματος. Για τη μετάδοση της κίνησης θα φροντίζει το αυτόματο κιβωτίο TCT διπλού συμπλέκτη, που εξασφαλίζει υψηλού επιπέδου οδηγική ευχαρίστηση.

 

Kia Rio 3d:

Το ολοκαίνουργιο, δεύτερης γενιάς, Rio, απέκτησε για πρώτη φορά και τρίθυρη έκδοση, με στόχο να προσεγγίσει τις νεαρότερες ηλικίες οδηγών. Σαφώς πιο κομψό, δίνει έμφαση στη σπορ αίσθηση, μέσα και έξω, χωρίς όμως να διαφοροποιείται έντονα από την έτσι και αλλιώς δυναμική και αρκετά προχωρημένη για τη κορεατική φίρμα σχεδιαστική γραμμή του πεντάθυρου. Χρησιμοποιεί για την κίνηση τα ίδια κινητήρια σύνολα του βασικού μοντέλου, δηλαδή τους βενζινοκινητήρες 1,2 και 1,4 λίτρων που αποδίδουν 85 και 109 ίππους και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

 

Opel Astra GTC:

Σε σχέση με την 5θυρη έκδοση του Astra η 3θυρη διαθέτει πιο σπορ εμφάνιση, με χαμηλότερη κλίση στην οροφή. Είναι κοντύτερο κατά 15 χλστ. από την 5θυρη έκδοση και διαθέτει 10 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο (2.695 χλστ. από 2.895 χλστ). Μπροστά είναι φαρδύτερο κατά 40 χλστ. (1.584 χλστ.) και πίσω κατά 30 χλστ. (1.588 χλστ.). Αυτές οι διαφοροποιήσεις συμβάλλουν στο να έχει το GTC καλύτερο «πάτημα» στο δρόμο και πιο σπορ αίσθηση στην οδήγηση. Tα κινητήρια σύνολα είναι τα γνωστά 1,4 με 120 και 140 ίππους και 1,6 με 180 ίππους (6τάχυτο κιβώτιο αμφότεροι).

 

Skoda Mission L:

Μπορεί η Skoda να το παρουσιάζει ως concept car στη Φρανκφούρτη λέγοντας ότι θα είναι το έκτο προϊόν στην γκάμα της, εν τούτοις οι πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι το συγκεκριμένο πρότυπο θα είναι η νέα Octavia, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις. Eχει μήκος 4,50 μέτρων, πατά πάνω σε 18΄΄ ζάντες με την οροφή του να είναι εξ ολοκλήρου από γυαλί. Γενικά υπάρχει μια μυστικοπάθεια γύρω από το νέο μοντέλο και απομένει στον επόμενο χρόνο να μάθουμε σε ποια κατηγορία θα το τοποθετήσει η τσέχικη αυτοκινητοβιομηχανία.

 

Subaru XV:

Οι υπεύθυνοι του μάρκετινγκ της Subaru δεν απέφυγαν τον πειρασμό να δημιουργήσουν τη δική τους πρόταση στην κατηγορία των crossover εκδόσεων. Παρουσίασαν στη Φρανκφούρτη το XV, το οποίο στηρίζεται στην έκδοση Impreza και «φορά» τον νέο τετρακύλινδρο Boxer DOHC κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων Lineartronic. Eχει μήκος 4,450 μέτρα, πλάτος 1,780 μέτρα, ύψος 1,570 μέτρα και μεταξόνιο 2,635 μέτρα. Είναι τετρακίνητο και λανσάρεται ως ένα Urban Adventure Crossover όχημα. Θα διαθέτει και το σύστημα ασφαλείας Subaru Dynamic Chassis Control.

 

Hyundai i30:

Με διαστάσεις 4,3 μ. μήκος, 1,780 μ. πλάτος και 1,470 μ. ύψος και με χώρο αποσκευών που αγγίζει τα 378 λίτρα (10% μεγαλύτερος από το προηγούμενο μοντέλο), το i30 δεύτερης γενιάς έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Φρανκφούρτη. Λανσάρεται σε 5θυρη hatchback έκδοση με επιλογή μεταξύ τεσσάρων κινητήριων συνόλων. Ειδικότερα 2 τετρακύλινδρους βενζίνης, έναν 1,4 λίτρων 100 ίππων και έναν 1,6 λίτρων GDI με 140 ίππους και 2 πετρελαίου, έναν 1,4 CRDi με 90 ίππους και έναν 1,6 λίτρων CRDi με 126 ίππους. Oλοι θα συνδυάζονται 6τάχυτο μηχανικό ή 6τάχυτο αυτόματο.

 

Mini Coupe:

Σίγουρα έκλεψε την παράσταση στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Είναι το πρώτο Mini που κατασκευάζεται με τη σχεδιαστική φιλοσοφία "three-box". Ιδιαίτερα «επιθετικό», το Coupe θα διατίθεται με τέσσερα κινητήρια σύνολα. Στη βάση υπάρχει ο ατμοσφαιρικός 1,6 λίτρων απόδοσης 122 ίππων με 160 Nm ροπής. Στην έκδοση με ισχύ 184 ίππους ενώ στην έκδοση John Cooper Works Coupe (ο ίδιος κινητήρας αποδίδει ισχύ 211 ίππων). Τέλος υπάρχει και πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 2,0 λίτρων turbo με ισχύ 143 ίππους. Υπάρχουν δύο κιβώτια ταχυτήτων: ένα μηχανικό 6τάχυτο και ένα αυτόματο.

 

Porsche 911:

Σχεδόν ανέπαφο άφησε η Porsche το διαχρονικό σπορ αμάξωμα με μόνη διαφοροποίηση τα νέα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα LED, καθώς και τους εξωτερικούς καθρέφτες που είναι τοποθετημένοι επάνω στις πόρτες. Η νέα γενιά 911 είναι περίπου 56 χλστ. μακρύτερη, ενώ και το μεταξόνιό της είναι αυξημένο κατά 10 χλστ. Η έκδοση «Carrera» «φορά» τον 3,4 λίτρων κινητήρα της «Boxster S», με ισχύ 345 ίππων. Η έκδοση «Carrera S» διαθέτει έναν 3,8 λίτρων κινητήρα άμεσου ψεκασμού με ισχύ 395 ίππων, ο οποίος συνεργάζεται με δύο κιβώτια ταχυτήτων, ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων και ένα αυτόματο 7τάχυτο PDK.


 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου