Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018, 01:52:18

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Fiat Bravo 1.4 MultiAir Turbo 140 HP: Κινητήρας «διαμάντι», αυτοκίνηση «μαγική»
Fiat Bravo 1.4 MultiAir Turbo 140 HP: Κινητήρας «διαμάντι», αυτοκίνηση «μαγική»
Πηγή: Express.gr
OΣO πιο πολύ εξοικειώνεσαι με την τεχνολογία MultiAir που εξέλιξε η Fiat και που αφορά τα βενζινοκίνητα κινητήρια σύνολά της τόσο περισσότερο εντυπωσιάζεσαι από τις δυνατότητες που προσφέρει το αυτοκίνητο που «φορά» τη συγκεκριμένη τεχνολογία. Η αναφορά γίνεται για το μοντέλο Bravo με τον νέο 1.4 MultiAir κινητήρα και την ιπποδύναμη των 140 HP που για ένα μήνα και για περίπου 2.500 χλμ. είχαμε την τύχη να διαβιώσουμε μαζί του σε μικτές στην κυριολεξία διαδρομές. Το συγκεκριμένο μοντέλο είχαμε παρουσιάσει στις αρχές του 2011 και τότε σημειώναμε ότι τόσο η ευελιξία του κινητήρα όσο και το στήσιμο του αυτοκινήτου δεν θυμίζουν σε τίποτα μικρό οικογενειακό αυτοκίνητο αλλά ένα κατεξοχήν σπορ πεντάθυρο μοντέλο. Αυτή η άποψη έγινε βεβαιότητα μετά την πολυήμερη χρήση του μοντέλου όπου μας εντυπωσίασε η δύναμη του κινητήριου συνόλου, η σπιρτάδα του, η πολύ καλή κύλισή του, η υποδειγματική οικονομική λειτουργία του και η ευελιξία του. Ο κινητήρας 1.4 MultiAir αναμφισβήτητα είναι από τους καλύτερους που κατασκεύασε ποτέ η Fiat κατέχοντας την παγκόσμια πρωτιά στον συνδυασμό απόδοσης/εκπομπών CΟ2: μόλις 132 g/km και ιπποδύναμη 140 ίππων αλλά και την εντυπωσιακή ροπή των 230 Nm από τις μόλις 1.750 rpm. Η τεχνολογία MultiAir για βενζινοκινητήρες –δημιούργημα της Fiat– εφαρμόζοντας ένα ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ελέγχου των βαλβίδων, επιτυγχάνει ιδανική καύση κάθε στιγμή, με αποτέλεσμα οι εκπομπές CO2 να μειώνονται κατά 25% ενώ ταυτόχρονα η ισχύς αυξάνεται κατά 10%.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι σημαντική τόσο λόγω της MultiAir τεχνολογίας όσο και του συστήματος Start&Stop, που διατίθενται στον στάνταρ εξοπλισμό. Το νέο Bravo 1.4 MultiAir των 140 HP επιτυγχάνει μικτή κατανάλωση μόλις 5,7 lt/100 Km, ενώ με το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ενισχύεται σημαντικά η οδηγική ευχαρίστηση, που προσφέρουν το στιβαρό πλαίσιο και το στήσιμο του ιταλικού μικρομεσαίου.

Το μοντέλο της δοκιμής μας ήταν εξοπλισμένο με την επιλογή Sport, η οποία στη χρήση της αλλάζει άμεσα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως η απόκριση στο γκάζι και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης.

Αυτό εξασφαλίζει στον οδηγό καθαρόαιμη σπορ οδήγηση, ασφαλείς προσπεράσεις και αίσθηση οδηγικής υπεροχής που δύσκολα συναντάς σε μοντέλα αυτής της κατηγορίας.

Η εργονομία του εσωτερικού χώρου πλησιάζει το απόλυτο αφού τόσο τα καθίσματα που κρατούν σε σωστή θέση το σώμα όσο και η ευκολία στον χειρισμό των διαφόρων συστημάτων ασφαλείας και ψυχαγωγίας, αλλά και των ευδιάκριτων ενδείξεων από τα όργανα στον πίνακα πίσω από το τιμόνι, καθιστούν τη χρήση του Bravo ιδιαίτερα ευχάριστη και ξεκούραστη.

Στον δρόμο το Bravo 1.4 MultiAir των 140 HP προσφέρει μια αξιοθαύμαστη αυτοκίνηση. Η γραμμική απόδοση του κινητήρα επιτρέπει στον οδηγό να «βάζει», κάτω από το πεντάλ του γκαζιού, τα 140 άλογα να τρέχουν σύμφωνα με τον ρυθμό που εκείνος θέλει και όχι ό,τι και όποτε το αποφασίσει ο «εγκέφαλος» όπως συμβαίνει σε άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού. Επιταχύνει χωρίς δισταγμούς, κρατά τον ρυθμό περιστροφής σταθερό χωρίς αυξομειώσεις, ενώ στις συχνές αλλαγές στο κιβώτιο ταχυτήτων όταν κινείσαι σε κλειστά κομμάτια δρόμου συνεργάζεται με σαφήνεια κρατώντας πάντα τον ρυθμό που ο οδηγός έχει επιλέξει για να κινηθεί. Και το πλέον εντυπωσιακό είναι ότι ο δείκτης κατανάλωσης χαμηλώνει με εντυπωσιακά αργό ρυθμό. Γεγονός που καθιστά την αγορά του Bravo 1.4 MultiAir των 140 HP αρκετά «συμφέρουσα» αφού προσφέρει εκτός από την καθαρόαιμη σπορ οδήγηση, χαμηλό κόστος χρήσης, μειωμένη κατανάλωση και ευχάριστη αυτοκίνηση. Εδώ αξίζει να κάνουμε μια ιδιαίτερη αναφορά στο επίπεδο εξοπλισμού της έκδοσης Sport που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, Blue&Me (σύστημα ανοιχτής συνομιλίας μέσω Bluetooth και θύρα USB), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ESP με MSR & Hill Holder, ζάντες αλουμινίου 17'', διπλή ηλιοροφή και αισθητήρες παρκαρίσματος.

Οι τιμές (σε παρένθεση η τιμή με απόσυρση) του Bravo 1.4 MultiAir των 140 HP διαμορφώνονται ως εξής:

· Dynamic 20.000 ευρώ (19.040).

 Sport 21.350 ευρώ (20.390).



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου