Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018, 22:07:59

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow «Δοκιμές πρόσκρουσης» στη F1 από τη FIA
«Δοκιμές πρόσκρουσης» στη F1 από τη FIA
Πηγή: Express.gr
ΜE στόχο τη βελτίωση της ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας των μονοθέσιων της F1 για την προστασία των οδηγών, το εργαστήριο «Accident Reconstruction Facility F1» του Ινστιτούτου της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου - FIA Institute πραγματοποιεί δοκιμές πρόσκρουσης.

Το κέντρο δοκιμών πρόσκρουσης έχει σχεδιαστεί για να αναδημιουργεί τις δυνάμεις που αναπτύσσονται σε κάθε είδους σύγκρουση στη F1 και να «μετρά» τις επιπτώσεις τους από την πλευρά του οδηγού. Το κέντρο δοκιμών με σταθερή εξέδρα και πλαίσιο-ομοίωμα σασί μονοθεσίου μπορεί να χειριστεί δυνάμεις πρόσκρουσης 100 g, που αντιστοιχούν στην επιβράδυνση μονοθεσίου F1 από 100 χλμ./ώρα στο μηδέν σε 1/10 του δευτερολέπτου!

Η εγκατάσταση μπορεί να αναδημιουργήσει συνθήκες με επιπτώσεις μεγαλύτερες και από τις πιο καταστροφικές συγκρούσεις στη διάρκεια ενός αγώνα…

Το πλαίσιο-δομή ενός μονοθέσιου της F1, στη διαδρομή των 30 μέτρων του εργαστηρίου, αναπτύσσει δυνάμεις μεγαλύτερες από 600 ΚΝ –πάνω από τρεις φορές μεγαλύτερες από τους δύο κινητήρες του Eurofighter Jet… περίπου όπως στην πρόσκρουση του Mark Webber στον Heikki Kovalainen στον αγώνα της Valencia το 2010.

Το πλαίσιο - ομοίωμα του σασί, που αποτελεί δωρεά της ομάδας Red Bull F1, μπορεί να τοποθετηθεί στην εξέδρα σε κάθε γωνία και να «επαναλάβει» όλες τις πιθανές συγκρούσεις. Επιτρέπει με τον τρόπο αυτό στους ερευνητές του FIA Institute να μετρούν με απόλυτη ακρίβεια πόσο καλά λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και να προτείνουν βελτιώσεις όπου χρειάζεται.

Τα ομοιώματα για τα crash-tests που χρησιμοποιούνται σε αυτές τις εξετάσεις έχουν επιταχυνσιόμετρα και αισθητήρες που βρίσκονται σε όλο το «σώμα» τους.

Η κατασκευή των ομοιωμάτων είναι με ειδική «κινητή λεκάνη» ώστε να αντικατοπτρίζει την ασυνήθιστη στάση του σώματος με ακρίβεια στο κάθισμα των μονοθεσίων.

Μια πρόσφατη δοκιμή, τον περασμένο Μάιο, εξέτασε τα πλεονεκτήματα από τη χρήση αφρού ασφαλείας στα μονοθέσια αυτοκίνητα. Αυτό εξετάζεται ως μια πιθανή λύση για το «σοκ» των κάθετων δυνάμεων που αναπτύσσονται στη διάρκεια πρόσκρουσης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να δέχεται μεγάλα φορτία.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου