Τετάρτη, 26 Σεπτεμβρίου 2018, 04:17:21

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Mitsubishi ASX και Lancer 1,6 DOHC 16v MIVEC 117 ps: Απόλυτη προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα
Mitsubishi ASX και Lancer 1,6 DOHC 16v MIVEC 117 ps: Απόλυτη προσαρμογή στα ελληνικά δεδομένα
Πηγή: Express.gr
ΜE σκοπό να διευρύνει τη δυνατότητα επιλογών για τους «φίλους» της μάρκας και ειδικότερα για εκείνους που έχουν συγκεκριμένη άποψη για τα μοντέλα ASX και Lancer, η Mitsubishi τοποθέτησε το νέας γενιάς 1,6 λίτρων DOHC 16v MIVEC: ένα ακόμα προϊόν εσωτερικής εξέλιξης, αυτή τη φορά του κινητήρα 1,5 λίτρων της Mitsubishi, όπως χρησιμοποιείται στο Colt (διαδρομή αυξημένη από 84,8 mm σε 90 mm).
Τα χαρακτηριστικά του νέου βενζινοκίνητου συνόλου είναι:
• Ελαφρύ βάρος (περίπου 88 kg)
• Συμπαγείς διαστάσεις (πλάτος: 465 mm x μήκος: 450 mm x ύψος: 615 mm)
• Υψηλή ισχύς (117 ps)
• Ροπή (154 Nm @ 4.000 rpm)
• Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (5,9 l/100 km όταν φέρει AS&G)
• CO2 (135 g/km).
Πρόσφατα η εταιρία Ιάσων του ομίλου Σαρακάκη, που εισάγει τα αυτοκίνητα Mitsubishi στην Ελλάδα, οργάνωσε ένα Economy Rally για τους δημοσιογράφους του ειδικού Tύπου, όπου είχαμε την ευκαιρία, στη διαδρομή Αθήνα - Καλαμάτα, να αξιολογήσουμε την οδική συμπεριφορά των δύο μοντέλων (ASX και Lancer) με το νέο βενζινοκίνητο σύνολο των 1,6 λίτρων.

Το ASX

Η Mitsubishi έχοντας καταθέσει εδώ και χρόνια τα διαπιστευτήριά της στην κατηγορία των οχημάτων SUV και 4Χ4, δρέποντας δάφνες, προχώρησε στη δημιουργία του πρώτου της μοντέλου crossover στην κατηγορία C. Το ASX από την πρώτη στιγμή του λανσαρίσματός του αξιολογήθηκε θετικά από τους χιλιάδες φίλους της ιαπωνικής φίρμας που το κατέταξαν στην κορυφή των πωλήσεων, αν και χρησιμοποίησε μόνο το πετρελαιοκίνητο σύνολο των 1,8 λίτρων με ισχύ 150 ίππων.
Το ASX τοποθετείται μεταξύ των επιβατικών αυτοκινήτων της MMC (Colt και Lancer) και των καθαρόαιμων 4x4 (Pajero/Montero/Shogun και L200).
Αξιοποιώντας το 2,67 m μεταξόνιο, οι σχεδιαστές της Mitsubishi δημιούργησαν μια χαμηλωμένη και ισορροπημένη σιλουέτα με διογκωμένους θόλους τροχών, η οποία δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμα και όταν είναι ακίνητο. Η γραμμή οροφής ακολουθεί καθοδική πορεία προς το πίσω τμήμα του αυτοκινήτου αυξάνοντας την αεροδυναμική απόδοση (Cd: 0,32) και τονίζοντας περαιτέρω το δυναμικό προφίλ του ASX.
Μπροστά, η μάσκα Jet Fighter συνδυάζεται με μια έντονη φυσιογνωμία, που αναδεικνύεται από ένα ανάγλυφο καπό με διπλό εξόγκωμα: αυτό αφενός συμβάλλει στην καλύτερη ασφάλεια των πεζών, πέρα από τους κοντούς προβόλους, αφετέρου βελτιώνει την ορατότητα για τον οδηγό και την ευελιξία στην πόλη.
Πίσω, ο στόχος του χαμηλού προφίλ και της αύξησης του πλάτους του αμαξώματος, χωρίς να υπονομεύεται η φινέτσα εξαιτίας των κοντών προβόλων, έχει επιτευχθεί. Γι'Α αυτό και υπάρχουν μία διακριτική αεροτομή με ενσωματωμένο το τρίτο φως στοπ, τα λεπτά και κεκλιμένα πίσω φώτα, αλλά και η φαρδιά τραπεζοειδής υποδοχή της πινακίδας κυκλοφορίας ανάμεσα.
Η καμπίνα του ASX αποπνέει αίσθηση «δυναμικής ποιότητας», όπως εκφράζεται μέσα από το ταμπλό των οργάνων, την ποιοτική επένδυση του κεντρικού πίνακα οργάνων που εκτείνεται μέχρι τις πόρτες ή τα ασημί ένθετα που πλαισιώνουν το ηχοσύστημα ή κοσμούν τις επενδύσεις των θυρών. Στοιχεία όπως το στρογγυλό χρωμιωμένο πλαίσιο του επιλογέα και τα ασημί ένθετα που πλαισιώνουν την κονσόλα και τα όργανα, είναι εμπνευσμένα από τον χώρο των μοτοσικλετών. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη μαλακή επένδυση των περιοχών που αγγίζουν οι επιβάτες. Eτσι δημιουργήθηκε ένα νέο είδος δίχρωμης επένδυσης με αντίθετες κυματοειδείς γραμμές για μια κομψή, σπορ αίσθηση.
Η οδική συμπεριφορά του ASX με το βενζινοκίνητο σύνολο, και μόνο στη δικίνητη έκδοση, έχει αλλάξει αισθητά στον τομέα της κίνησης αφού τώρα πια έχει γίνει πιο ζωηρό, με καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση. Από χαμηλά δείχνει διστακτικό αλλά στις μεσαίες στροφές «ακούει» στο απότομο άνοιγμα της πεταλούδας και «ορμάει» στον δρόμο διευκολύνοντας τις προσπεράσεις. Βέβαια η ύπαρξη του πεντατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων, αν και διευκολύνει την οικονομία στην κατανάλωση, δυσκολεύει στην ομαλή κίνηση του αυτοκινήτου με την αρκετά μακριά τρίτη ταχύτητα. Σε γενικές γραμμές όμως και σε σύγκριση με τον 1,8 πετρελαιοκινητήρα το βενζινοκίνητο ASX είναι πιο ζωηρό, ευέλικτο και ήσυχο. Oσο για την οικονομία, με την εργοστασιακή τιμή των 5,9 λίτρων ανά 100 χλμ. και με την ύπαρξη του συστήματος S&S, μπορεί να μην τη δει ποτέ ο οδηγός, όμως μια τιμή κάτω από τα 7 λίτρα είναι εφικτή και άκρως εντυπωσιακή.
Οι τιμές διάθεσης του ASX 1,6 διαμορφώνονται ως εξής (σε παρένθεση το όφελος με απόσυρση):
• ASX 1,6 2WD Inform, τιμή 20.790 ευρώ (1.430 ευρώ όφελος)
- ASX 1,6 2WD Invite, τιμή 22.920 ευρώ (1.430 ευρώ όφελος)
- ASX 1,6 2WD Intense, τιμή 24.440 ευρώ (1.430 ευρώ όφελος)
- ASX 1,6 2WD Intense Panorama, τιμή 25.160 ευρώ (1.430 ευρώ όφελος).

Το Lanser

Αεροδυναμικό και τολμηρό, το Lancer λανσάρει τη γνωστή πλέον «μάσκα μαχητικού αεροσκάφους». Σε συνδυασμό με το χαρακτηριστικό ρύγχος «καρχαρία», το μακρύ μεταξόνιο και το «κομμένο» πίσω τμήμα, η συνολική εντύπωση είναι αυτή μιας φιγούρας που αγκαλιάζει τον δρόμο και προδίδει την ευστάθεια του αυτοκινήτου. Οι καθαρές, ανάγλυφες επιφάνειες του εμπρός τμήματος εκτείνονται στο προφίλ, με τις δυναμικές κρυστάλλινες επιφάνειες και την ψηλή μεσαία γραμμή. Ξεκινώντας από το πρoτεταμένο ρύγχος, η γραμμή του προφίλ διαγράφει ένα ομαλό τόξο στην οροφή και καταλήγει σε ένα «κοφτό» πίσω τμήμα.
Η προσωπικότητα, η λειτουργικότητα και η ποιοτική εμφάνιση στο εσωτερικό αναδεικνύονται χάρη στις λεπτομέρειες των οργάνων και των χειριστηρίων καθώς και στο τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων. Τα όργανα παραπέμπουν στα ιταλικά «κιάλια», με ξεχωριστές υποδοχές δύο βασικών μαύρων οργάνων με ασημί πλαίσια, με μία γέφυρα να καλύπτει την κομψή Οθόνη Πολλαπλών Ενδείξεων - LCD Multi-Information Display.
Δίπλα σ'Α αυτό, τονισμένο από ασημί πλαίσιο, το Σύστημα Πολλαπλών Επικοινωνιών της Mitsubishi – Multi-Communication System, φέρει συστήματα ήχου, πλοήγησης και άλλες λειτουργίες επικοινωνίας σε θέση εύκολης πρόσβασης για τον οδηγό.
Το τιμόνι 3 ακτίνων έχει την ίδια ανοιχτή ασημί απόχρωση όπως ο πίνακας οργάνων. Με διάμετρο 380 mm, αυτό το σπορ τιμόνι φέρει δερμάτινη επένδυση (ανάλογα με τα μοντέλα), ενώ η μεταλλική εσωτερική στεφάνη μειώνει τους κραδασμούς.
Ο νέος κινητήρας του Lancer 1,6, l προδιαγραφών EURO 5, προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, ανταγωνιστικές και μειωμένες εκπομπές ρύπων και εξαιρετικές επιδόσεις που βελτιώνουν περαιτέρω τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας. Ο νέος κινητήρας 1,6 λίτρων σε συνεργασία με το 5τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, που είναι σχεδιασμένο για μείωση των τριβών και καλύτερη λίπανση των κινούμενων μερών, προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση στην αλλαγή ταχυτήτων.
Ικανό στον δρόμο, το Lancer προσφέρει στους επιβάτες του ένα ασφαλές περιβάλλον σε περίπτωση ατυχήματος, διαθέτοντας ένα από τα πιο ολοκληρωμένα πακέτα ασφαλείας στην κατηγορία του, το οποίο έχει βαθμολογηθεί με 5 αστέρια από τον θεσμό EURO-NCAP.
Οι τιμές διάθεσης του Lancer 1,6 διαμορφώνονται ως εξής (σε παρένθεση το όφελος με απόσυρση):
• Inform, τιμή 16.860 ευρώ (1.137 ευρώ όφελος)
• Intense, τιμή 18.380 ευρώ (1.218 ευρώ όφελος).



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου