Σάββατο, 22 Σεπτεμβρίου 2018, 06:53:04

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Πολυτέλεια και δυναμισμός
Πολυτέλεια και δυναμισμός
Πηγή: Express.gr
AΦOY κέρδισε το στοίχημα αξιοπιστίας, ευελιξίας, οικονομίας και πρακτικότητας στα μικρά αυτοκίνητα πόλης με τα 101, 106, 206, 208 και το μικρομεσαίο 308, η Peugeot έβαλε ένα καινούργιο, αυτό της κατάκτησης σημαντικού μεριδίου αγοράς στην κατηγορία των μεγάλων αυτοκινήτων τουρισμού, όπου επί σειρά ετών «πάλευε» να πείσει τόσο με τη σειρά 407 όσο και με τη ναυαρχίδα 607 ότι έχει το προϊόν για να θεωρείται σημαντικός παίκτης. Aλλοτε τα κατάφερνε άλλοτε όμως όχι. Ως όπλο σε αυτή την καινούργια μάχη χρησιμοποίει το 508, ένα μοντέλο που από πλευράς διαστάσεων ισορροπεί μεταξύ των 407 και 607 αποτελώντας μια σύγχρονη αισθητικά πρόταση, τέλεια εναρμονισμένη με τις ανάγκες των απαιτητικών, δυναμικών και υπεύθυνων καταναλωτών που έχουν εξελιχθεί με τα χρόνια.

Από πλευράς σχεδίασης το 508 βάζει υποψηφιότητα για «σταρ» αφού το διαστάσεων (μέτρα): μ/π/υ: 4,792/1,853/1,456 αμάξωμα είναι άψογα ισορροπημένο σε όλες του τις πλευρές, που είναι ρευστές, με την εμπρός να έχει την καινούργια εταιρική ταυτότητα των νέας γενιάς μοντέλων –καινούργια μάσκα, μονή γρίλια εισαγωγής, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, αλουμινένιο καπό, όπου δεσπόζει το νέο λογότυπο με το λιοντάρι, που ανοίγει από το ύψος των φτερών, μεγάλο παρμπρίζ με έντονη κλίση προς τα πίσω– και την πίσω να χαρακτηρίζεται από τον τεράστιο προφυλακτήρα που συνατά τα πίσω φτερά αρκετά ψηλά και το καπό με το σπόιλερ στην «κορυφογραμμή» να ενισχύει την αεροδυναμική που έχει την εκπληκτική τιμή Cx 0,25, δεδομένων των αναλογιών του αμαξώματος που στηρίζεται στη νέα πλατφόρμα 3 με το μεταξόνιο να έχει μήκος 2,81 μέτρα.

Ο απλός και κομψός σχεδιασμός του ταμπλό, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, το λεπτομερές φινίρισμα, η αξιοπιστία και οι τεχνολογίες που εφαρμόζονται (έγχρωμη οθόνη «head-up display», κλιματισμός τεσσάρων ζωνών, πρόσβαση και εκκίνηση «hands-free») συνεισφέρουν στην αποκλειστική αίσθηση που προσφέρει ο χώρος επιβατών. Αυτό το περιβάλλον είναι αποτέλεσμα σημαντικής μελέτης στον τομέα της ηχομόνωσης και της απορρόφησης κραδασμών. Παγιδεύοντας τον θόρυβο στην πηγή του (ηχητική «απομόνωση» των συγκροτημάτων κινητήρα-μετάδοσης κίνησης), η ησυχία στον χώρο επιβατών αποτελεί σημείο αναφοράς, ενώ αυτή η προσέγγιση συνέβαλε στη μείωση του βάρους του αυτοκινήτου.

Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει ένα ηχομονωτικό εμπρός παρμπρίζ (για να φιλτράρει τον θόρυβο από το εξωτερικό) και ελαστικοί σύνδεσμοι αναρτήσεων (για να μειώνεται ο θόρυβος και οι κραδασμοί που προέρχονται από τον δρόμο).

Κάθε επιβάτης απολαμβάνει προνομιακή μεταχείριση κυρίως χάρη στις εξαιρετικές διαστάσεις του αυτοκινήτου. Ο χώρος αποσκευών είναι πρακτικός, με μεγάλη χωρητικότητα 545 λιτ., ενώ με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων διπλωμένες σχηματίζεται ένα επίπεδο πάτωμα, όγκου 1.581 λιτ.

Η Peugeot ανέκαθεν έθετε τα κριτήρια οδικής συμπεριφοράς και ως αποτέλεσμα, της οδηγικής απόλαυσης. Με το 508 η εταιρία έχει κάνει μεγάλα βήματα στην ενσωμάτωση αυτών των χαρακτηριστικών σε μία γκάμα ικανή να υποστηρίξει δύο τύπους αναρτήσεων.

Eνας νέος τύπος McPherson που έχει εξελιχθεί στην πλατφόρμα 3 για να χρησιμοποιηθεί στην πλειονότητα της γκάμας του 508 προσφέρει έναν νέο, υψηλού επιπέδου συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς και άνετης οδήγησης. Αυτή η μηχανολογική επιλογή είναι άλλο ένα παράδειγμα του συνολικού πνεύματος που αναζητά τρόπους μείωσης του βάρους: ο νέος εμπρός άξονας επιτρέπει μείωση βάρους κατά 12 kg σε σύγκριση με το 407.

Στο πίσω μέρος όλη η γκάμα διαθέτει ανάρτηση πολλαπλών βραχιόνων. Αυτή είναι σχεδιασμένη για να διασφαλίζει εξαιρετική αποτελεσματικότητα και μέγιστη ακρίβεια και απόσβεση κραδασμών μέσω της αποσύζευξης των διαμήκων και εγκάρσιων δυνάμεων.

Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης με κρεμαγιέρα προσαρμόζει συνεχώς την απαιτούμενη προσπάθεια και διευκολύνει τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Oλα τα 508 διαθέτουν τελευταίας γενιάς ESP, που περιλαμβάνει CDS (έλεγχο ευστάθειας), AFU (φρενάρισμα πανικού) και REF (ηλεκτρονική κατανομή πέδησης). Το ESP περιλαμβάνει επίσης Hill Assist και ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, που βελτιώνει την ικανότητα του αυτοκινήτου να ξεκινά και να οδηγείται σε ολισθηρές επιφάνειες, μη επιτρέποντας το «σπινιάρισμα» σε καθέναν από τους δύο εμπρός τροχούς.

Το 508 κινεί ένα βενζινοκίνητο 1,6 lt κινητήριο σύνολο τεχνολογίας VTi 88 kW (120 hp); 160 Nm, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων (BMP6): 144 g/km(3) ή υπερτροφοδοτούμενο THP 115 kW (156 hp), 240 Nm, μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, CO2: 149 g/km. Και αν μεν η τιμή ισχύος των 120 ίππων για το περίπου 1.400 κιλών αμάξωμα κρίνεται οριακά ικανοποιητική, αυτή των 156 ίππων απογειώνει στην κυριολεξία το νέο μοντέλο. Το 508, αν και ιδιαίτερα ευέλικτο, λόγω όγκου είναι «δύσχρηστο» μέσα στην πόλη ενώ στον ανοιχτό δρόμο είναι «όλα τα λεφτά». Hσυχο, άνετο, ευχάριστο, πρακτικό, είναι μερικά από τα επίθετα που συνηγορούν στην άκρως εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά τού νέου μοντέλου της Peugeot. Η τιμή διάθεσης του 508 στην έκδοση με τους 129 ίππους είναι στα 22.650 ευρώ, ενώ σε αυτή των 156 στα 25.480 ευρώ.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου