Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018, 17:59:56

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Abarth Punto Evo 1,4 Turbo MultiAir 165 HP: Μεγάλη... σπορ οδηγική απόλαυση από τον μικρό «Σκορπιό»
Abarth Punto Evo 1,4 Turbo MultiAir 165 HP: Μεγάλη... σπορ οδηγική απόλαυση από τον μικρό «Σκορπιό»
Πηγή: Express.gr
ΜE τον πολυβραβευμένο κινητήρα 1,4 MultiAir εξόπλισε η Abarth το Fiat Punto Evo δημιουργώντας στην ουσία ένα καινούργιο μοντέλο και όχι απλά μια νέα έκδοση. Ο νέος 1,4 MultiAir υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 165 ίππων ανέβασε τις επιδόσεις του σε νέο ανώτερο επίπεδο, αφού σε σχέση με ένα συμβατικό μοτέρ αποδίδει περισσότερη ισχύ (έως 10%) και μεγαλύτερη ροπή (έως 15%), τη στιγμή όμως που καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο (έως 10%) και εκπέμπει λιγότερες ποσότητες CO2 (έως και 10%). Η καρδιά του MultiAir είναι ένα νέο ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα, που ελέγχει τη ροή του αέρα απευθείας μέσω των βαλβίδων εισαγωγής, χωρίς την επέμβαση της πεταλούδας γκαζιού. Η χρήση μιας μεγαλύτερης τουρμπίνας από την Garrett βοήθησε ιδιαίτερα στην κορυφαία απόδοση του κινητήρα, που τονίζεται από τη μέγιστη ροπή των 250 Nm (25,5 kgm) στις 2.250 σαλ και τα 7,9'Α'Α για την εντυπωσιακή επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά με εντυπωσιακά χαμηλές καταναλώσεις (8,1 λτ./100 χλμ. στην πόλη, 6,0 λτ./100 χλμ. στον μικτό κύκλο και 4,8 λτ./100 χλμ. στο ταξίδι) και εκπομπές CO2 (142 γρ./χλμ.).

Οι επεμβάσεις της Abarth στην κατ'Α εξοχήν σπορ εμφάνιση του Punto Evo εστιάστηκαν στη βελτίωση των επιδόσεων μέσω της αεροδυναμικής, όπως η ανασχεδιασμένη αεροτομή που είναι μακρύτερη με σκοπό την αύξηση του αεροδυναμικού φορτίου και τη σταθερότητα του Abarth Punto Evo.
Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι μεγαλύτερος, με τονισμένες πλευρικές εισαγωγές αέρα, που τον καθοδηγούν κατάλληλα για να βελτιώσουν την αεροδυναμική ροή στο πλάι.
Ο πίσω προφυλακτήρας ενσωματώνει πλέον πλαϊνούς αεραγωγούς και ένα χαρακτηριστικό διαχύτη που καθοδηγεί τη ροή του αέρα. Η απουσία μάλιστα πλαισίου τονίζει την εικόνα του, που θυμίζει εκείνη του μπροστινού splitter, ενώ οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης «υπενθυμίζουν» το DNA της Abarth.
Οι πλευρικές ποδιές είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ αναβαθμισμένα είναι τα πλαϊνά γραφικά, που είναι πλέον μέρος του εμπρός προφυλακτήρα τονίζοντας τον σπορ χαρακτήρα. Ακόμα ένα νέο στοιχείο είναι οι πλήρως ανασχεδιασμένοι τροχοί 17 ιντσών με ακτίνες εμπνευσμένες από τον σκορπιό, το θρυλικό σήμα της Abarth, που φυσικά υπάρχει στα καπάκια.
Τέλος το φως της όπισθεν και της ομίχλης μετακινήθηκαν στο κέντρο του διαχύτη ενώ οι νέοι πλευρικοί ανακλαστήρες τονίζουν τον αεροδυναμικό σχεδιασμό και λειτουργούν με τρόπο που θυμίζει τα LED πίσω φώτα.
Στο εσωτερικό οι παρεμβάσεις της Abarth έχουν να κάνουν με το πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό, όπου ξεχωρίζουν τα νέα υλικά και το φινίρισμα, που θυμίζουν την επιφάνεια μιας αγωνιστικής πίστας.
Παράλληλα η κεντρική κονσόλα είναι χωρισμένη στα δύο, με την περιοχή του ηχοσυστήματος να διαθέτει γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα και οθόνη LCD. Επάνω βρίσκονται οι αεραγωγοί και ένας αποθηκευτικός χώρος, ενώ σε ξεχωριστό πάνελ, κάτω από το ηχοσύστημα, βρίσκονται τα χειριστήρια του κλιματισμού.
Τα όργανα της Jaeger –με μεγαλύτερο ταχύμετρο και στροφόμετρο– διαθέτουν πιο σπορ γραφικά και νέο προστατευτικό από τον ήλιο με φινίρισμα δέρματος και κόκκινη και κίτρινη ραφή.
Στα σπορ καθίσματα έχει χρησιμοποιηθεί μαύρο μαλακό δέρμα στη βάση και την πλάτη τους, τη στιγμή που στα σημεία της πλευρικής στήριξης συναντάμε hi-tech ύφασμα για τον άριστο συνδυασμό άνεσης, δυνατότητας αερισμού και αντοχής. Το Abarth Punto Evo διαθέτει σύστημα που ελέγχεται από τον οδηγό και που επενεργεί στον κινητήρα, τα φρένα και το τιμόνι επιτρέποντας δύο διαφορετικά στιλ συμπεριφοράς του οχήματος, τα οποία προσαρμόζονται στις καταστάσεις και τις επιθυμίες του οδηγού: super sport (Sport) και αστικό (Normal).
O σχετικός μοχλός-διακόπτης βρίσκεται μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων και επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή μιας από τις δύο λειτουργίες με μια απλή κίνηση (υπάρχει σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων).
Ειδικότερα, αν ο οδηγός επιθυμεί μια πιο χαλαρή οδήγηση μπορεί να επιλέξει τη Normal λειτουργία, ενώ αν αναζητεί την οδηγική σπορ απόλαυση επιλέγει τη λειτουργία Sport. Eτσι το Abarth Punto Evo γίνεται ακόμη πιο άμεσο και η ρύθμιση του ηλεκτρικού τιμονιού μεταβάλλεται με την αύξηση του βάρους του για πιο γνήσια αίσθηση. Επιπλέον υπάρχει αυτόματη ενεργοποίηση του συστήματος ελέγχου διανομής της ροπής TTC (Torque Transfer Control). Παράλληλα ο οδηγός παίρνει οδηγίες και από το σύστημα Gear Shift Indicator (GSI) με μήνυμα στον πίνακα οργάνων για το πότε είναι η κατάλληλη στιγμή να ανεβάσει σχέση, με σκοπό τη μειωμένη κατανάλωση κατά 10%. Σε αυτή συνεισφέρει εντυπωσιακά η ύπαρξη του πρωτοποριακού συστήματος Start&Stop, που σβήνει προσωρινά τον κινητήρα σε στάση στο φανάρι ή στην κίνηση και τον ενεργοποιεί αμέσως με το πάτημα του συμπλέκτη.

Η ύπαρξη του TTC (Torque Transfer Control) που ελέγχει τη μεταφορά της ροπής στους εμπρός κινητήριους τροχούς εξασφαλίζει κορυφαία συμπεριφορά στις στροφές. Πρόκειται για ένα σύστημα ελεγχόμενου διαφορικού που χρησιμοποιεί το μηχανικό διαφορικό και για την κατανομή της ροπής εμπλέκει το σύστημα πέδησης για το φρενάρισμα του ολισθαίνοντα τροχού μέσω των αισθητήρων του ESP (ταχύτητας τροχού, στροφής τιμονιού, παρέκκλισης από καθορισμένη από τον οδηγό πορεία κ.λπ.). Το TTC ενεργοποιείται αυτόματα στη λειτουργία Sport του αυτοκινήτου και αυτορρυθμίζει συνεχώς το ποσοστό "κλειδώματος", σύμφωνα με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως η ταχύτητα κίνησης.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους σε όλους τους τροχούς με τα εμπρός δισκόφρενα να είναι αεριζόμενα με διπίστονες δαγκάνες Brembo. Σε ό,τι αφορά την ανάρτηση, υπάρχει η δοκιμασμένη λύση των γονάτων MacPherson μπροστά και του ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, το Abarth Punto Evo θέτει νέα στάνταρ με 7 αερόσακους, στους οποίους περιλαμβάνεται και ένας για τα γόνατα του οδηγού, καθιστώντας το ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που τον διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό.
Η τιμή του Abarth Punto Evo είναι 20.250 ευρώ.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου