Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2018, 00:23:52

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Σπορτίβ, δυναμικό, σβέλτο και ευέλικτο
Σπορτίβ, δυναμικό, σβέλτο και ευέλικτο
Πηγή: Express.gr
ΜΠOPEI οι συγκυρίες να οδήγησαν τη Subaru για άλλη μια φορά να συνεργαστεί με άλλη αυτοκινητοβιομηχανία για να αποκτήσει ένα μοντέλο στη μικρή κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, ήδη το έχει επιχειρήσει με ιδιαίτερη επιτυχία με Suzuki και Daihatsu –βλέπε μοντέλο Justy– εντούτοις δεν υπέκυψε εύκολα στον πειρασμό να πάρει ένα έτοιμο προϊόν –εν προκειμένω το Toyota Verso S– και να επιβάλει απλώς τη σχεδιαστική της ταυτότητα, διαφοροποιώντας στην ουσία μόνο τη φυσιογνωμία του μοντέλου. Η αναφορά γίνεται για το Trezia –προέρχεται από τη λέξη «treasure» που σημαίνει «θησαυρός»– και που αποτελεί την παρθενική είσοδο της Subaru στην κατηγορία «Compact Smart Wagon» ή επί το ελληνικότερο «μικρή κατηγορία πολυχρηστικών οχημάτων». Η συνεργασία της Subaru με την Toyota ήταν σε αυτή τη φάση μονόδρομος αφού η εταιρία βρίσκεται «πίσω» από πλευράς εξέλιξης ατμοσφαιρικών συμβατικών κινητήρων και μάλιστα μικρού κυβισμού κινητήρων, επιμένοντας, ορθώς κατά την άποψή μας, στην εξέλιξη της τεχνολογίας του επίπεδου κινητήρα (Boxer) σε χωρητικότητες άνω των 2.000 κ. εκ. όμως. Αυτό στην ουσία την τοποθετεί εκτός των αγορών της Ευρώπης αφού η επιβολή της οδηγίας για μειωμένες εκπομπές CO2 στο ύψος των 140 γρ./κιλό έως το 2012 και παρά τη χρονική παράταση που πήρε μόνο η Subaru για να προλάβει τις εξελίξεις, δεν τις άφησαν πολλά περιθώρια από το να ψάξει τη συνεργασία με εταιρία που είχε ήδη προχωρήσει, από πλευράς εξέλιξης, τη τεχνολογία σε αυτά τα όρια. Το άμεσο αποτέλεσμα της επιλογής της συνεργασίας με την Toyota, στην οποία σημειωτέον στο συγκεκριμένο μοντέλο οι μηχανικοί τής Subaru είχαν ενεργό ρόλο και λόγο, ήταν να χαμηλώσει ο μέσος συντελεστής εκπομπής CO2 στην γκάμα οχημάτων της στα 160 γρ./κιλό το 2012. Το Trezia προσφέρει όλα τα οφέλη των αυτοκινήτων τύπου wagon της Subaru. Με διαστάσεις ΜxΠxΥ: 3.995 x 1.695 x 1.595 χλστ. και μεταξόνιο 2.550 χλστ., αυτό το compact αυτοκίνητο touring παρέχει μια σειρά πλεονεκτημάτων που ξεκινούν από την ισχυρή παρουσία του εξωτερικού μέχρι το αποτελεσματικό «πακέτο» του ευρύχωρου και υψηλής ποιότητας εσωτερικού και των εύχρηστων βοηθητικών χώρων. Με εκπομπές CO2 μόλις 113 g/km, το Trezia συνδυάζει φιλική συμπεριφορά προς το περιβάλλον και οδήγηση με εντυπωσιακά υψηλή απόκριση, βασισμένη στο concept του Subaru Impreza.

Οι σχεδιαστικές επιλογές της Subaru στην κατεύθυνση διαφοροποίησης από το «δίδυμο» Verso S εστιάζονται στα εξής σημεία:

• Το μπροστινό μέρος περιλαμβάνει μάσκα ψυγείου με ένα μοτίβο πτερυγίων το οποίο βρίσκεται στο κέντρο μιας συστοιχίας έξι αστεριών (το σήμα της Subaru), καθώς και ένα στιβαρό πλαίσιο προφυλακτήρα που απλώνεται αριστερά και δεξιά, δημιουργώντας μια συνολική σχεδίαση που ξεχωρίζει διακριτά ότι είναι Subaru.

• Το πλαϊνό προφίλ υπογραμμίζεται από την αεροδυναμική μορφή, η οποία συνεχίζεται από τα μπροστινά φτερά μέχρι το τέλος της οροφής, και από τις χαρακτηριστικές γραμμές, οι οποίες εκτείνονται από τα μπροστινά φτερά μέχρι τα πίσω φώτα.

• Το πίσω μέρος έχει τραπεζοειδή μορφή, ενώ στα διακοσμητικά της πίσω πόρτας υπάρχει το ίδιο επιμεταλλωμένο μοτίβο όπως και στη μάσκα του ψυγείου.

Oμως και στο εσωτερικό οι μηχανικοί και σχεδιαστές της Subaru έκανα τις δικές τους παρεμβάσεις οι οποίες εστιάζονται στα εξής σημεία:

• Ο πίνακας οργάνων, που διαθέτει ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, αποτελείται από ένα επάνω και ένα κάτω επίπεδο τα οποία δημιουργούν εμφάνιση «συνεχούς ροής» προς τα διακοσμητικά στις πόρτες, με τα οποία συγχωνεύονται, προσφέροντας έτσι ένα ευρύχωρο και καθαρό εσωτερικό, χωρίς απώλειες χώρου.

• Ο συνδυασμός του ενσωματωμένου καλύμματος οργάνων και της κεντρικής συστοιχίας με τους τρισδιάστατους, υψηλής ποιότητας μεταλλικούς τόνους, προσδίδει την εικόνα «πιλοτηρίου».

• Τα διάφορα μοτίβα υφών στον πίνακα οργάνων και στο επάνω μέρος των διακοσμητικών στις πόρτες, καθώς και οι υφές που δίνουν έμφαση στην αλλαγή του προφίλ στην κεντρική συστοιχία οργάνων, παρέχουν εμφάνιση υψηλής ποιότητας.

• Το τριπλό όργανο ελέγχου, το οποίο περιλαμβάνει ένα μεγάλο στροφόμετρο στη μέση και την οθόνη πολλαπλών πληροφοριών με ενδείξεις της εξωτερικής θερμοκρασίας, της κατανάλωσης καυσίμου και άλλων σημαντικών πληροφοριών, προσφέρει μια απολαυστική οδήγηση.

• Διατίθεται ένα λειτουργικό τιμόνι 3 ακτινών.

Μένοντας στο εσωτερικό διαπιστώνουμε ότι παρά το μικρό σχετικά μέγεθος του αμαξώματος η άνεση του χώρου είναι εντυπωσιακή. Σε αυτό συμβάλλουν:

• Η έξυπνη διάταξη των καθισμάτων που εξασφαλίζει εσωτερικό μήκος 1.875 χλστ., πλάτος 1.420 χλστ. και ύψος 1.310 χλστ. Το ύψος μέσης των μπροστινών καθισμάτων είναι περίπου 610 χλστ., προσφέροντας άνετη στάση σώματος στο κατάλληλο ύψος.

• Τα αναδιπλούμενα σε αναλογία 60/40 (αριστερό/δεξί) πίσω καθίσματα που εξασφαλίζουν μια ποικιλία διαρρύθμισης καθισμάτων.

• Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να «φιλοξενήσει» άνετα τρεις μεγάλες βαλίτσες χωρίς αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ενώ διαθέτει βάση φόρτωσης 2 βαθμίδων για εύκολη αλλαγή του ύψους του δαπέδου.

• Ο πίνακας οργάνων στην πλευρά του συνοδηγού περιλαμβάνει αποθηκευτικό χώρο στο επάνω μέρος και μια ανοιχτή επίπεδη θήκη, ενώ τα διακοσμητικά στις πόρτες «φιλοξενούν» μια μεγάλη θήκη που προσφέρει μια πληθώρα διαφορετικών επιλογών αποθήκευσης.

Το Trezia «κινεί» ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης DOHC 1,3 l ισχύος 99 ίππων και ροπής 125 Nm/4.000 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο κινητήριο σύνολο προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου 5,5 l/100 km (σε μικτό κύκλο) και υψηλή ισχύ, χάρη στη χρήση ενός μηχανισμού συνεχώς μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων εισαγωγής/εξαγωγής και ενός ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου γκαζιού ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν τιμή 127 g/km (σε μικτό κύκλο).

Το Trezia εξασφαλίζει σε οδηγό και επιβάτες, πέρα από την άνεση του χώρου, ευχάριστη οδηγική εμπειρία τόσο λόγω του δυναμικού κινητήρα όσο και της σωστής γεωμετρίας και ρύθμισης των αναρτήσεων.

Στον βασικό εξοπλισμό όλων των μοντέλων περιλαμβάνονται διπλοί εμπρός αερόσακοι SRS, πλευρικοί αερόσακοι SRS και αερόσακοι-κουρτίνες. Επιπλέον, σε όλα τα μοντέλα παρέχονται ως βασικός εξοπλισμός αερόσακοι γονάτων μόνο για τον οδηγό. Ακόμη περιλαμβάνονται ζώνες ασφαλείας ELR 3 σημείων με προεντατήρες και περιοριστές δύναμης για τον οδηγό και τον συνοδηγό, ζώνες ασφαλείας ELR 3 σημείων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι πλευρικοί καθρέφτες με ενσωματωμένα φλας και σπόιλερ οροφής ενσωματωμένο στο αμάξωμα.

Οι τιμές διάθεσης του Trezia διαμορφώνονται ως εξής:

• 1,3 I 15.490 ευρώ (με απόσυρση 14.530)

• 1,3 I sport 16.790 ευρώ (με απόσυρση 15.830).



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου