Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2018, 09:00:42

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Υβριδική τεχνολογία σε μικρή... συσκευασία
Υβριδική τεχνολογία σε μικρή... συσκευασία
Πηγή: Express.gr
ΤO τέταρτό της μέλος απέκτησε η οικογένεια υβριδικών οχημάτων της Honda. Πρόκειται για το Jazz Hybrid, το μοναδικό σε όλη την κατηγορία Β. Hδη με τα τρία μοντέλα Cinic, Insight, CR-,η Honda έχει δώσει δείγματα γραφής για την αξιοπιστία του συστήματος IMA (Integrated Motor Assist), παράλληλη παραγωγή έργου κίνησης από βενζινοκινητήρα, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και συσσωρευτή, καθιστώντας την υβριδική τεχνολογία την πιο αξιόπιστη λύση για μειωμένες τιμές τόσο στην κατανάλωση όσο και στην εκπομπή CO2, ενώ εξασφαλίζει οδηγική ευχαρίστηση ταυτόσημη με τη συμβατική έκδοση του μοντέλου και πάνω από όλα τεχνολογική υπεροχή. 

Φυσιογνωμικά το νεότερο και μικρότερο μέλος της οικογένειας των υβριδικών οχημάτων της Honda έχει υποστεί αισθητικές αλλαγές στο εξωτερικό προκειμένου να διαφοροποιηθεί από το συμβατικό Jazz αποκτώντας μια δική του προσωπικότητα. Οι νέες σχεδιαστικές αλλαγές εστιάζονται στη νέα μάσκα σε chrome blue, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τους ανανεωμένους προβολείς με πλαίσιο σε chrome blue, τα διαφανή πίσω φώτα και το διακοσμητικό από χρώμιο στην πίσω πόρτα. Ανάλογες αλλαγές έχουν σημειωθεί και στον θάλαμο των επιβατών με πλέον χαρακτηριστική το πιο σκούρο μονόχρωμο ταμπλό, που δημιουργεί έντονη αντίθεση με τον μπλε φωτισμό των οργάνων και της κεντρικής κονσόλας. Στον πίνακα οργάνων δεσπόζει η λειτουργία Eco Assist (σύστημα διαχείρισης του αυτοκινήτου) που χρησιμοποιεί τον φωτισμό περιβάλλοντος του ταχύμετρου (μπλε φωτισμός όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο που γίνεται πράσινος εάν η οδήγηση είναι οικονομική. Μεταξύ των δύο υπάρχει ένας φωτισμός μπλε-πράσινος όταν ο οδηγός υπερβαίνει ελαφρά το καλύτερο επίπεδο γκαζιού ή φρεναρίσματος) για να προτρέπει τον οδηγό να οδηγεί οικονομικά.

Οι συγκεκριμένες αλλαγές που πιστοποιούν τον υβριδικό χαρακτήρα του μοντέλου δεν επηρέασαν καθόλου τα χαρακτηριστικά της ευελιξίας του εσωτερικού χώρου, που συνίσταται στις πολλαπλές διατάξεις του χώρου αποσκευών και επιβατών, ακόμα και με την προσθήκη της παράλληλης υβριδικής τεχνολογίας οικονομίας καυσίμου IMA που έχει ενσωματωθεί στο πάτωμα του χώρου αποσκευών, αφού διατήρησε το σύστημα των πολύ ευέλικτων καθισμάτων «Magic Seats». Η διάταξη αυτή εξασφαλίζει στην υβριδική έκδοση του Jazz αποθηκευτικό χώρο που κυμαίνεται από 223 έως 1.320 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Το σύστημα παραγωγής κίνησης IMA (Integrated Motor Assist) του Jazz Hybrid περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων τεχνολογίας i-VTEC, με ισχύ 88 ίππων και μέγιστη ροπή 121 Nm, έναν πολύ λεπτό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 14 ίππων με 78 Nm ροπή και μία ελαφριά και συμπαγή μπαταρία που βοηθά στη συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση. Στην ταυτόχρονη λειτουργία των κινητήριων συνόλων η ισχύς έχει τιμή 98 ίππους.

Η τοποθέτηση του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz, σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης για πρώτη φορά στην κατηγορία, ,πιστώνεται ως μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που χαρακτηρίζουν το Jazz Hybrid. Το κιβώτιο CVT εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Oλο το σύστημα εξασφαλίζει εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km, τις χαμηλότερες από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στον μικτό κύκλο.

Το βασικό πλαίσιο του Jazz Hybrid είναι ίδιο με του συμβατικού Jazz αλλά οι ρυθμίσεις των αντιστρεπτικών δοκών και των αποσβεστήρων έχουν βελτιστοποιηθεί λόγω του μεγαλύτερου βάρους των 70 kg σε σχέση με τη βενζινοκίνητη έκδοση. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη οδηγική άνεση έναντι του Jazz 2008, αυξάνοντας την αίσθηση της οδηγικής ποιότητας κυρίως όταν το όχημα κινείται σε ανώμαλες επιφάνειες. Η αίσθηση του τιμονιού γύρω από την κεντρική θέση (ευθεία πορεία) έχει βελτιωθεί με μία ελαφρά αύξηση της τριβής γύρω από αυτή. Οι βελτιστοποιήσεις στο πλαίσιο του Jazz Hybrid προσφέρουν πιο ομαλή και αξιόπιστη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ευστάθεια.

Το Honda Jazz Hybrid είναι διαθέσιμο σε 3 επίπεδα εξοπλισμού:

 Comfort 17.890 ευρώ (αυτόματος κλιματισμός, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση Hill Start Assist,CD / MP3)

 Elegance 18.900 ευρώ (επιπλέον εξοπλισμός: υποβραχιόνιο οδηγού, προβολείς ομίχλης, ηλεκτρικά ανακλινόμενοι καθρέπτες με φλας, αισθητήρες βροχής, αισθητήρες φωτός, cruise control, δερμάτινο τιμόνι, κλιματιζόμενο ντουλαπάκι, χειριστήρια audio στο τιμόνι/USB)

 Exclusive 19.620 ευρώ (επιπλέον εξοπλισμός: πανοραμική οροφή).



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου