Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018, 06:17:49

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Με ρυθμό 0,9% «έτρεχε» η αύξηση πωλήσεων τον Φεβρουάριο στην Ε.Ε.
Με ρυθμό 0,9% «έτρεχε» η αύξηση πωλήσεων τον Φεβρουάριο στην Ε.Ε.
Πηγή: Express.gr
ME αύξηση των ταξινομήσεων 0,9% ή 981.429 μονάδες στις αγορές της Ευρωπαϊκής Eνωσης «έκλεισε» ο Φεβρουάριος 2011, με την Ελλάδα όμως να είναι πρωταθλήτρια στο ποσοστό μείωσης, που έφθασε στο 49,1% ή 6.989 μονάδες. Η αύξηση αυτή στην Ευρώπη των «27» απλώς επιβράδυνε τον ρυθμό πτώσης των ταξινομήσεων το πρώτο δίμηνο του 2011, όπου ταξινομήθηκαν 2.023.133 αυτοκίνητα έναντι 2.028.372 το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι καταγράφοντας οριακή μείωση της τάξεως του 0,3%. Ο πίνακας ταξινομήσεων ανά χώρα καταγράφει κάποια σημαντικά στοιχεία όσον αφορά την οικονομική κρίση, πώς η κάθε χώρα την αντιμετωπίζει, πώς οι χώρες που έχουν εργοστάσια παραγωγής ενισχύουν την εγχώρια βιομηχανία, αλλά και πώς αντιδρούν οι καταναλωτές στη μείωση των εισοδημάτων τους. Ειδικότερα:

 Οι χώρες της Βαλτικής κατέγραψαν τα υψηλότερα ποσοστά αύξησης των ταξινομήσεων τόσο τον Φεβρουάριο όσο και στο πρώτο δίμηνο 2011. Πρώτη είναι η Λιθουανία με 925 μονάδες τον Φεβρουάριο και ποσοστιαία αύξηση 112,6%, ενώ στο δίμηνο είναι τρίτη με 1.771 μονάδες και ποσοστιαία αύξηση 102,6%. Η Εσθονία είναι δεύτερη τόσο τον Φεβρουάριο, με 870 ταξινομήσεις ή αύξηση 109,6%, όσο και στο δίμηνο με 2.031 ταξινομήσεις ή +114,5% στο δίμηνο. Τρίτη στο βάθρο βρέθηκε η Λετονία με 535 μονάδες ή +101,9% και πρώτη στο δίμηνο με 1.144 μονάδες ή αύξηση 115,4%. Βέβαια σε απόλυτους αριθμούς οι ταξινομήσεις χαρακτηρίζονται αμελητέες, καταγράφουν όμως το γεγονός ότι υπάρχει διαθέσιμο εισόδημα για την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου.

 Οι χώρες του ευρωπαϊκού Nότου που βρίσκονται στο μάτι του κυκλώνα της οικονομικής κρίσης και συγκεκριμένα Ελλάδα, Ισπανία και Ιταλία, είναι οι τρεις που ανέβηκαν στο βάθρο των «νικητών» με τις μεγαλύτερες μειώσεις στις ταξινομήσεις. Η Ελλάδα κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό μείωσης τον Φεβρουάριο με 49,1% ή 6.989 μονάδες, θέση που διατήρησε και στο δίμηνο με ποσοστό 58,5% ή 16.736 μονάδες, γεγονός που προεξοφλεί ότι η αγορά αυτοκινήτου στη χώρα βρίσκεται σε βαθιά ύφεση και μόνο το μέτρο της απόσυρσης ίσως να μετριάσει στο τέλος του χρόνου το ποσοστό της μείωσης. Στη δεύτερη θέση τόσο τον Φεβρουάριο όσο και στο δίμηνο βρέθηκε η Ισπανία με μείωση 27,6% ή 66.120 ταξινομήσεις και 25,8% ή 119.754 μονάδες αντίστοιχα. Τρίτη τερμάτισε η Ιταλία με μείωση 160.329 μονάδες ή 20,5% και 325.279 ή -20,55 αντίστοιχα. Σημειώνεται ότι η Ιρλανδία, που βρίσκεται στο ίδιο καθεστώς επιτήρησης με την Ελλάδα, τόσο τον Φεβρουάριο όσο και στο δίμηνο κατέγραψε αύξηση των ταξινομήσεων κατά 4,4% ή 12.609 μονάδες και 17,8% ή 28.458 μονάδες.

 Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία έχουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε όγκο και συγκεκριμένα κατά αντιστοιχία χώρας αλλά και χρονικής περιόδου 224.426 (+15,2%) και 435.482 (+15,8%), 204.400 (+13,2%) και 389.921 (+10,8%), 160.329 (-20,5%) και 325.279 (-20,5%).

Ενδιαφέρον όμως παρουσιάζει και ο πίνακας ταξινομήσεων ανά εταιρία τόσο τον Φεβρουάριο όσο και στο πρώτο δίμηνο 2011. Ειδικότερα:

 Πρώτη σε όγκο πωλήσεων τον Φεβρουάριο είναι η Alfa Romeo με 11.586 μονάδες ή 42%, ενώ την ίδια θέση κατέκτησε και στο δίμηνο με 22.973 μονάδες και ποσοστιαία αύξηση 40,6%. Δεύτερη είναι η Mitsubishi και στις δύο περιόδους με 8.482 μονάδες ή 25,4% και 17.495 ή 33,4% αντίστοιχα. Τρίτη είναι η Nissan τον Φεβρουάριο με 32.872 μονάδες ή 21,5%, ενώ στο πρώτο δίμηνο την τρίτη θέση κατέκτησε η BMW με 85.008 ταξινομήσεις και ποσοστιαία αύξηση 18,3%.

 Μειωμένες ταξινομήσεις και στις δύο περιόδους έχουν καταγράψει οι εταιρίες: Chrysler -26,8% (2.007 μονάδες) και -25,5% (4.203 μονάδες). Αιτία η μεταβατική περίοδος της φίρμας αφού ενσωματώθηκε στο Fiat Group, Fiat -22,6% (56.213) και -24,5% (115.029), Lancia -21,9% (8.037 μονάδες) και -22,6% (15.750 μονάδες). Σημειώνεται ότι το Fiat Group έχει τη μεγαλύτερη απώλεια στις ταξινομήσεις τόσο τον Φεβρουάριο όσο και στο πρώτο δίμηνο με ποσοστά αντίστοιχα.

 Τον μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων έχουν οι εταιρίες: Volkswagen 115.955 μονάδες (+8%) και 241.489 μονάδες (+6,5%) αντίστοιχα, Renault 93.164 (+2,5%) και 181.636 (-3,6%), Peugeot 75.568 (-3,4%) και 153.654 (-2,7%) αντίστοιχα.

 Σε επίπεδο ομίλων τη μεγαλύτερη αύξηση σημείωσαν οι: BMW (BMW, Mini) +13,3% ή 48.013 μονάδες και +16,4% ή 102.203 μονάδες, Volkswagen (VW, Audi, Skoda, Seat) +8,4% ή 217.255 και +7,2% ή 447.366 μονάδες, GM (Opel/Vauxhall, Chevrolet, GM US) +8,3% ή 83.789 και +6,3% ή 167.028 μονάδες. Αντίθετα τη μεγαλύτερη μείωση σημείωσαν οι όμιλοι: Fiat (Fiat, Lancia, Alfa Romeo) -16,9% (75.705) και 18,6% (154.560), PSA ( Peugeot, Citroen) -5% (139.248) και -4,2% (281.884), Toyota (Toyota, Lexus) –3,2% (40.731) και -7,7% (90.086) αντίστοιχα.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου