Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2018, 13:02:26

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow Η αυτοκίνηση σηματοδοτεί την ανάκαμψη
Η αυτοκίνηση σηματοδοτεί την ανάκαμψη
Πηγή: Express.gr
Ο TOMEAΣ της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ίσως ο μοναδικός κλάδος που γρήγορα δέχεται τα παρεπόμενα της οικονομικής κρίσης αλλά και εξίσου γρήγορα αντιδρά προκειμένου να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για να την ξεπεράσει όσο γίνεται πιο ανώδυνα και όχι μόνο. Είναι ο κλάδος που πιστεύει ότι η κρίση δεν είναι παντοτινή και ότι επενδύοντας στο μέλλον γίνεται ο φορέας αισιοδοξίας για τις καλύτερες μέρες που έρχονται. Η Eκθεση Aυτοκινήτου της Γενεύης αποτελούσε πάντα το δείγμα γραφής των αυτοκινητοβιομηχανιών στην υλοποίηση αυτής της φιλοσοφίας. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι για 81η χρόνια η Eκθεση της Γενεύης αποτελεί το σημείο εκκίνησης για την αυτοκίνηση του μέλλοντος, αφού το σύνολο σχεδόν των αυτοκινητοβιομηχανιών παρουσιάζουν την άποψή τους για το πώς «βλέπουν» το αυτοκίνητο της επόμενης δεκαετίας. Η φετινή δε εκδήλωση της "81st International Motor Show and Accessories Geneva" (3-13 Μαρτίου) δείχνει ξεκάθαρα ότι η αυτοκινητοβιομηχανία πιστεύει πως η παγκόσμια οικονομία έχει μπει πλέον στον δρόμο της ανάπτυξης και για αυτό τον λόγο διαμορφώνει τα νέα της μοντέλα με τέτοιο τρόπο ώστε να τονίζεται ότι οι άνθρωποι μέσα από την αυτοκίνηση αποκτούν και πάλι την αισιοδοξία και το κέφι για τη ζωή, αφήνοντας πίσω τη μιζέρια και την ανασφάλεια για το αύριο. Αυτό βέβαια για την ελληνική πραγματικότητα φαντάζει παράδοξο, όμως αυτό ακριβώς είναι και το μήνυμα της φετινής έκθεσης: «Η κρίση δεν είναι παντοτινή».

Τι έχουμε λοιπόν στο 81ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης; Περισσότερες από 90 παγκόσμιες και ευρωπαϊκές πρεμιέρες και περίπου 35 παρουσιάσεις πρωτότυπων αυτοκινήτων και ισάριθμων ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων. Μια πλουσιότατη συγκομιδή που πιστοποιεί ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν με μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον. Ειδικότερα, ανά εταιρία στη Γενεύη υπάρχουν οι εξής παρουσιάσεις:

Audi: Το δημοφιλές Α3 απέκτησε και τετράθυρη έκδοση. Το Α3 Sedan concept έχει μήκος 4,44 m, πλάτος 1,84 m και ύψος μόλις 1,39 και δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των μικρομεσαίων χρηστών που ήθελαν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο στην premium κατηγορία του Α3. Το τετράθυρο Α3 θα φορά όλη την γκάμα της σειράς κινητήρων TFSI (1,2, 1,4, 1,8 και 2,5). Στο περίπτερο της Audi υπάρχουν ακόμη το RS3 Sportback, το νέο Α6 και το Q5 Hybrid.

Alfa Romeo: Η ιταλική φίρμα με το νέο πρωτότυπο 4C προϊδεάζει για το πώς θα είναι, σχεδιαστικά τουλάχιστον, τα μελλοντικά της μοντέλα. Είναι χτισμένο πάνω σε μια νέα σπορ πλατφόρμα της εταιρίας, ενώ από πλευράς κίνησης θα φορά το γνωστό υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.750 κ.εκ. με την ισχύ των 203 ίππων. Η Α-R παρουσιάζει επίσης την ανανεωμένη ΜΙΤΟ.

BMW: Η ηλεκτροκίνηση είναι ο πρωταγωνιστής στο περίπτερο της βαυαρικής φίρμας. Το Actine E είναι η ηλεκτρική έκδοση της σειράς 1 Coupe. Ο ηλεκτροκινητήρας με την ισχύ των 168 PS και τα 250 Nm ροπής είναι τοποθετημένος πίσω και κινεί τους πίσω τροχούς. Επίσης παρουσιάζει το πρωτότυπο roadster Vision ConnectedDrive με τις πόρτες να βυθίζονται και να εξαφανίζονται μέσα στο αμάξωμα.

Fiat: Η ιταλική εταιρία μετά τη συνεργασία με την Chrysler μπαίνει για πρώτη φορά στην κατηγορία των τετρακίνητων οχημάτων της μεσαίας κατηγορίας crossover. Το Freemont, που βασίζεται στο Dodge Journey, είναι 7θέσιο όχημα. Θα διατίθεται αρχικά ως προσθιοκίνητο, με χειροκίνητο κιβώτιο και έναν 2λιτρο κινητήρα diesel MultiJet σε δύο εκδόσεις ισχύος: 140 και 170 ίππους. Αργότερα, στην γκάμα θα προστεθούν εκδόσεις 4x4 με τον 2,0 MultiJet των 170 ίππων και έναν βενζινοκινητήρα 3,6 V6 της Chrysler με ισχύ 276 ίππων. Η Fiat παρουσιάζει επίσης μια ενδιαφέρουσα έκδοση του «500». Πρόκειται για το Coupe Zagato, με χαρακτηριστικές στιλιστικές και σχεδιαστικές πινελιές που παραπέμπουν ευθέως σε σπορ αυτοκίνηση.

Chevrolet: Πρωταγωνιστής είναι το τετράπορτο Aveo, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει και το Camaro σε έκδοση C+C.

Ford: Ο αντικαταστάτης του Fusion ακούει προς το παρόν στο πρωτότυπο Β-ΜΑΧ. Η σχεδίαση στηρίζεται στη γραμμή των νέων Focus και S-MAX, ενώ το αμάξωμα είναι κατά 110 mm μακρύτερο από αυτό του Fiesta με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη της μεσαίας κολόνας. Υπάρχει επίσης το ριζικά ανανεωμένο επαγγελματικό όχημα Ranger, ενώ εκτίθεται και η ηλεκτρική έκδοση Focus.

Hyundai: Τρεις είναι οι πρωταγωνιστές στη σκηνή της κορεατικής εταιρίας. Το πολλά υποσχόμενο i40 που τοποθετείται στη μικρομεσαία κατηγορία, σε φόρμα πεντάθυρης έκδοσης με προδιαγραφές στέισον βάγκον, ο Veloster που είναι η πρότασή της στην κατηγορία των coupe μοντέλων και το πρωτότυπο Curb που είναι η ιδέα της για την κατηγορία των μικρών crossover μοντέλων.

Κia: Η θυγατρική –συνεργαζόμενη με τη Hyundai– εταιρία παρουσιάζει το Picanto δεύτερης γενιάς με καινοτομική σχεδίαση, υψηλή εργονομία και δυναμικούς κινητήρες. Επίσης παρουσιάζει το καινούργιο RIO σε τρεις εκδόσεις (3θυρο, 4θυρο και 5θυρο).

Lancia: Δυναμικό το «παρών» της ιταλικής εταιρίας στην έκθεση. Καινούργια Ypsilon, επανεμφάνιση της Thema και ανανέωση της Delta. Υπάρχει και μια έκπληξη. Αναβιώνει το όνομα Flavia πάνω στο σασί του μοντέλου Chrysler 200 και σε εκδόσεις σεντάν και κάμπριο.

Mazda: Με το πρωτότυπο SUV Minagi η ιαπωνική εταιρία μάς προϊδεάζει για τη σχεδιαστική φόρμα που θα έχουν τα μελλοντικά της αυτοκίνητα.

Mitsubishi: Φιλοδοξία για τη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας στα μοντέλα supermini αποτελεί το Concept Global Small. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση που θα συζητηθεί.

Opel: Μετά τις παλινωδίες για το ιδιοκτησιακό καθεστώς, η Opel δείχνει να έχει βρει τον δρόμο της και καινοτομεί παρουσιάζοντας τόσο το 100% ηλεκτρικό Ampera όσο και το πρωτότυπο Zafira Tourer Concept, που είναι μια εντυπωσιακή ιδέα για το πώς θα είναι το Zafira της επόμενης γενιάς.

Subaru: Το πρώτο δείγμα της συνεργασίας με την Toyota – χρησιμοποιεί ως βάση το μοντέλο Verso-S– αποτελεί για τη Subaru το μοντέλο Trezia. Επίσης η εταιρία παρουσιάζει δύο πρωτότυπα: το Impreza Concept και το πισωκίνητο Coupe Concept.

Suzuki: Aλλη μια ιαπωνική μάρκα που επέλεξε να παρουσιάσει ένα πρωτότυπο. Πρόκειται για το Swift S-Concept  που είναι στην ουσία η σπορ έκδοση του μπεστ σέλερ της εταιρίας.

VW: Πρωταγωνιστής στο περίπτερο της εταιρίας είναι το Golf Cabrio.  Μια εξαιρετικά όμορφη και αρκούντως καινοτομική πρόταση για τους λάτρεις των «ανοιχτών» αυτοκινήτων. Επίσης η VW παρουσιάζει την ανανεωμένη έκδοση του δημοφιλούς Tiguan.

Volvo: Συνεχίζει να μας εκπλήσσει ευχάριστα η σουηδική –άσχετα αν ανήκει πλέον σε κινεζικά κεφάλαια– εταιρία. Παρουσιάζει το καινοτόμο V60 Hybrid, το οποίο είναι το πρώτο που υβριδικό χρησιμοποιεί πετρελαιοκινητήρα, ενώ οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν και από εξωτερική πρίζα.



 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου