ΜE τα νέα ελαστικά επιβατικών και φορτηγών, τη νέα, πιο
συμφέρουσα εμπορική πολιτική, τα κίνητρα αγοράς ελαστικών Pirelli και τη διεύρυνση των συνεργατών
(καταστήματα πωλήσεων) σε όλη την Ελλάδα, η «Ελαστικά Pirelli ΑΕΕ» στοχεύει σε ακόμη πιο
δυναμική πορεία. «Το 2011 θα είναι η χρονιά της Pirelli στην Ελλάδα. Η ιστορία της
μάρκας χαράζει το μέλλον μας. Με τα νέα οικολογικά ελαστικά και την προσοχή που
επιδεικνύουμε στις αξίες της δουλειάς μας, θεωρούμε ότι σε μία ακόμη δύσκολη
χρονιά για τη χώρα μας θα έχουμε θετική συνέχεια. Δεν μας διακατέχει μόνο
αισιοδοξία αλλά και η βεβαιότητα ότι μπορούμε να προσφέρουμε στον καταναλωτή
καλύτερες υπηρεσίες και προϊόντα με περισσότερη απόδοση και μικρότερο κόστος.
Προσαρμοζόμαστε άμεσα στις ανάγκες της εποχής», ανέφερε ο πρόεδρος και
διευθύνων σύμβουλος της «Ελαστικά Pirelli ΑΕΕ» Δημήτρης
Παπαδάκος στην ομιλία στο καθιερωμένο ετήσιο συνέδριο των στελεχών της
εταιρίας που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα. Στη διάρκεια του συνεδρίου έγινε
ανάλυση των πεπραγμένων του 2010, καθώς και η παρουσίαση της στρατηγικής που θα
ακολουθήσει η Pirelli
στην Ελλάδα και το εξωτερικό την επόμενη πενταετία.
Τα στοιχεία που συνηγορούν ώστε οι στόχοι να επιτευχθούν
είναι:
Νέα προϊόντα: Mε
τα νέα ελαστικά η γκάμα της Pirelli
είναι η πιο πλήρης και πρόσφατα ανανεωμένη στην αγορά. Τα νέα «πράσινα»,
οικολογικά ελαστικά επιβατικών Cinturato P6-P7, τα Scorpion Verde και STR για μοντέλα SUV, όπως και η σειρά PΖero για μοντέλα υψηλών επιδόσεων (κατηγορία στην οποία η Pirelli είναι ηγέτις
διεθνώς), θα πλαισιωθούν την άνοιξη από το νέο Cinturato P1 για μικρομεσαία επιβατικά
οχήματα. Στα ελαστικά φορτηγών επίσης διαθέτει την πιο νέα σειρά προϊόντων. Τα
νέα FR και TH ήρθαν για να καλύψουν όλες
τις διαστάσεις που απαιτεί η αγορά, με «όπλο» τη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής
(περισσότερη χιλιομετρική απόσταση) στην καλύτερη τιμή.
Μάρκετινγκ: Βασικό
μοχλό λειτουργίας της Pirelli
στην Ελλάδα αποτελεί το τμήμα μάρκετινγκ. Με το Call Center να παρέχει αδιάλειπτη
υποστήριξη στα καταστήματα πωλήσεων, σε συνεργασία με το τμήμα Logistics, τα ελαστικά
βρίσκονται στην ώρα τους έτοιμα προς διάθεση σε κάθε σημείο της χώρας. Με την
ευκαιρία της αποκλειστικής διάθεσης ελαστικών στη Formula 1, νέες σημάνσεις θα υπάρξουν
στα καταστήματα πωλήσεων που θα αναδεικνύουν τη συγκεκριμένη συνεργασία, ενώ θα
διατηρηθούν και το 2011 οι επιτυχημένες προωθητικές ενέργειες Tyrelife και οι συνεργασίες με τον όμιλο
ΑΒ Βασιλόπουλος και την κάρτα Shell Smart Club.
Ανάπτυξη: Στις
δραστηριότητες της ελληνικής εταιρίας βρίσκεται η ανάπτυξη του ομίλου στην
Κύπρο και τη Βουλγαρία. Το δίκτυο των συνεργατών επεκτείνεται, επιχειρώντας να
προσφέρει κορυφαία ελαστικά με ελκυστικές υπηρεσίες και τιμές.
Formula 1: Yστερα από την
επιτυχημένη τριετία 2008-2010, αποκλειστικής προμήθειας ελαστικών στο Παγκόσμιο
Πρωτάθλημα Ράλι, η Pirelli
επανέρχεται στη Formula
1 μετά από 19 χρόνια, ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών για την τριετία
2011-2013. Το γεγονός αυτό δημιουργεί νέα δεδομένα για την Pirelli, η οποία είναι έτοιμη να
αντιμετωπίσει τη νέα πρόκληση, με νέα μίγματα γόμας ελαστικών. Hδη
επεξεργάζονται στο εργοστάσιο της Τουρκίας, εκεί όπου παράγονται όλα τα
ελαστικά της Pirelli
που προορίζονται για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, δείγματα των οποίων έχουν
δοθεί στις ομάδες της F1
για δοκιμές.
|