Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018, 15:54:57

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow EXPRESS YOURSELF arrow «Απογείωση» της καινοτομίας
«Απογείωση» της καινοτομίας
Πηγή: Express.gr
MΠOPEI να γινόμαστε κουραστικοί επαναλαμβάνοντας ότι αυτό που έχει σημασία πια στην αγορά αυτοκινήτου είναι η προστιθέμενη αξία στην τεχνολογία και η καινοτομία αλλά η ίδια η αυτοκινητοβιομηχανία δεν μας επιτρέπει να μην ξεκινούμε πάντα από αυτά τα δύο στοιχεία όταν παρουσιάζουμε ένα καινούργιο μοντέλο. Βλέπετε η τάση για περιορισμό της ρύπανσης του περιβάλλοντος και η μείωση της κατανάλωσης έχει δώσει το κίνητρο στους μηχανικούς και τους σχεδιαστές να εξαντλήσουν τις γνώσεις και την εμπειρία τους, με αρκετή δόση φαντασίας πάντα, για να δημιουργήσουν μοντέλα περιβαλλοντικά «καθαρά», οικονομικά στη χρήση, καινοτομικά σχεδιαστικά, εργονομικά ως προς την άνεση, με δυναμική συμπεριφορά και αξιόπιστη ασφάλεια. Eνα νέο προϊόν που συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο αυτά τα χαρακτηριστικά είναι το Passat 7η γενιάς που διακρίνεται για το εκλεπτυσμένο στιλ, την υψηλή ποιότητα, τους οικονομικούς και παράλληλα δυναμικούς κινητήρες και τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Με αφορμή το «Auto Show 2010», που ολοκληρώνεται σήμερα στο Metroplitan EXPO, στο εκθεσιακό πάρκο του «Ελ. Βενιζέλος», η Kosmocar παρουσίασε σε πανελλήνια πρώτη το best seller στη μικρομεσαία γκάμα των αυτοκινήτων της, το Passat. Το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί για τη Volkswagen μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες στην ιστορία του αυτοκινήτου, με πωλήσεις που ξεπερνούν τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα, από την πρώτη εμφάνισή του το 1973.

Το Passat διακρινόταν πάντα για την υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών. Το νέο Passat συνεχίζει επάξια αυτή την παράδοση εισάγοντας 19 νέα συστήματα, σε επιμέρους τομείς όπως:

• Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης (Fatigue detection) Το σύστημα ανιχνεύει τον βαθμό συγκέντρωσης του οδηγού και τον προειδοποιεί με ηχητική ένδειξη διάρκειας 5 δευτερολέπτων. Παράλληλα, εμφανίζεται και μια οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων, που προτείνει στον οδηγό να κάνει ένα διάλειμμα από την οδήγηση. Εάν ο οδηγός δεν ανταποκριθεί μέσα στα επόμενα 15 λεπτά, η ειδοποίηση επαναλαμβάνεται.

• Προσαρμοζόμενος σταθεροποιητής ταχύτητας (Adaptive Cruise Control). Παρέχει εξαιρετική άνεση στην οδήγηση, καθώς με αυτόματο τρόπο επιταχύνει και επιβραδύνει το όχημα, ανάλογα με τη ροή της κυκλοφορίας που ανιχνεύει μέσω ραντάρ, ώστε να διατηρεί πάντα σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.

• Αυτόματο σύστημα άμεσης ακινητοποίησης (City emergency braking). To σύστημα ενεργοποιείται σε ταχύτητα μικρότερη των 30 χλμ./ώρα και αντιδρά ακόμη και σε περιπτώσεις που το μπροστινό αυτοκίνητο είναι ακινητοποιημένο. Με αυτόματο τρόπο ενεργοποιεί το σύστημα πέδησης με στόχο την ακινητοποίηση του οχήματος και την αποφυγή της σύγκρουσης ή τη μείωση της ταχύτητας σύγκρουσης.

• Αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας (Traffic Sign Detection). Mέσω μιας κάμερας, το σύστημα ανιχνεύει μέχρι 3 σήματα οδικής κυκλοφορίας, που αφορούν όριο ταχύτητας, και τις εμφανίζει στην οθόνη του πίνακα οργάνων και στην οθόνη του προαιρετικού συστήματος πλοήγησης.

• Σύστημα διαρκώς προσαρμοζόμενου φωτισμού μεγάλης σκάλας (Dynamic Light Assist). Το Passat αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που υιοθετεί αυτό το σύστημα. Λειτουργεί με κάμερα που είναι ενσωματωμένη στο μπροστινό παρμπρίζ. Η συνεργασία της κάμερας, η οποία ελέγχει την κίνηση εμπρός, με τη δυνατότητα των φώτων bi-xenon να περιστρέφονται ανεξάρτητα και μεμονωμένα, αποκλείει την περίπτωση να «τυφλωθούν» οι οδηγοί των διερχόμενων ή και των προπορευόμενων οχημάτων.

• Σύστημα ελέγχου φωτισμού μεγάλης σκάλας (Light Assist). Και αυτό το σύστημα υποβοήθησης των φώτων αλογόνου, βασίζεται σε μια κάμερα η οποία αναλύει τις εκάστοτε συνθήκες φωτισμού στον δρόμο και τις αξιολογεί βάσει μιας μεγάλης γκάμας καταγεγραμμένων συνθηκών οδήγησης, ενεργοποιώντας τη μεγάλη ή τη μεσαία σκάλα φώτων.

• Προειδοποίηση οδηγού για ύπαρξη οχήματος στο νεκρό σημείο (Side Assist). Ενημερώνει τον οδηγό –ανάβοντας τα φλας LED τα οποία είναι τοποθετημένα στους εξωτερικούς καθρέφτες– για ύπαρξη αυτοκινήτων στο νεκρό σημείο. Το σύστημα ενεργοποιείται όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα πάνω από 30 χλμ./ώρα.

• Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό (XDS). Βελτιώνει την ποιότητα κύλισης σε διαδρομές με στροφές.

• Σύστημα αυτόματης στάθμευσης (Park Assist). Σε αντίθεση με το σύστημα πρώτης γενιάς το οποίο πρόσφερε τη δυνατότητα στάθμευσης σε παράλληλη θέση, το νέο σύστημα παρκάρει το αυτοκίνητο και σε κάθετη θέση. Ο οδηγός ενημερώνει για τη θέση στάθμευσης που τον ενδιαφέρει, βγάζοντας φλας προς αυτή την κατεύθυνση. Επιλέγοντας την όπισθεν, το μόνο που έχει να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει φρένο ή γκάζι, ανάλογα με τις οδηγίες του συστήματος.

• Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (Lane Assist). Είναι ένα ενεργό σύστημα το οποίο παρακολουθεί διαρκώς την πορεία του αυτοκινήτου και σε περίπτωση που αναγνωρίσει ότι ξεφεύγει από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς τη θέληση του οδηγού, «διορθώνει» το τιμόνι.

• Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση (DCC). Προσφέρει 3 προγράμματα οδήγησης: "Normal", "Sport" και "Comfort". Οι ρυθμίσεις "Sport" και "Comfort" επιλέγονται από το πάτημα ενός διακόπτη δίπλα από τον λεβιέ ταχυτήτων.

• Easy open/χώρος αποσκευών. Εφόσον το νέο Passat είναι εξοπλισμένο με το Keyless Access (αυτόματο κλείδωμα και εκκίνηση της μηχανής χωρίς τη χρήση του κλειδιού), κάνοντας μια συγκεκριμένη κίνηση με το πόδι κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα, η πίσω πόρτα ανοίγει αυτόματα για να έχετε πρόσβαση στον χώρο αποσκευών.

Επειδή η παρουσίαση ήταν στατική δεν θα μπορέσουμε να σας μεταφέρουμε την εμπειρία μας από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο. Θα προσπαθήσουμε να σας περιγράψουμε την αίσθηση από τον χώρο της καμπίνας των επιβατών καθώς και την αισθητική της εξωτερικής σχεδίασης.

Η ποιότητα γίνεται αντιληπτή στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από τα υψηλής ποιότητας υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στα καθίσματα, στο ταμπλό, στις επενδύσεις των θυρών και την έμφαση που έχει δοθεί στη συναρμογή. Η επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και το ταμπλό δημιουργούν ένα ιδιαίτερα κομψό αποτέλεσμα, το οποίο τονίζεται ακόμη περισσότερο από την ποιότητα και την αίσθηση των υλικών.

Oλοι οι κινητήρες που περιλαμβάνονται στην γκάμα του νέου Passat διακρίνονται (σύμφωνα με τη VW) για τις υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και την οικονομία χρήσης. Ο νέος κινητήρας TSI της γκάμας του Passat είναι 1.400 κ.εκ., τεχνολογίας BlueMotion Technology, ο οποίος καταναλώνει 5,9 lt ανά 100 km και εκπέμπει CO2 138 gr/km. O κινητήρας πετρελαίου 1,6 TDI 105PS, παρουσιάζει μια εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση 4,3 lt/100 km και εκπομπές CO2 114 gr/km. Οι υπόλοιποι κινητήρες, γνωστοί από το απερχόμενο Passat, 1,8TSI 160PS και 2,0TSI 210PS ξεχωρίζουν για τις δυναμικές τους επιδόσεις ενώ είναι 18% οικονομικότεροι.


 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου