Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018, 21:29:40

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ arrow Αυτοκίνητο 2016 arrow Πρόγραμμα ανάκλησης NISSAN ALMERA, ALMERA TINO, TERRANO ΙΙ, PATROL, X-TRAIL και PICK-UP
Πρόγραμμα ανάκλησης NISSAN ALMERA, ALMERA TINO, TERRANO ΙΙ, PATROL, X-TRAIL και PICK-UP
Πηγή: ΑΠΕ  12/04/13-18:49

Πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων NISSAN μοντέλα ALMERA (N16), ALMERA TINO (V10), TERRANO ΙΙ (R20), PATROL (Y61), X-TRAIL (T30) και PICK-UP (D22) για έλεγχο της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της πραγματοποιεί η εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., επίσημη αντιπρόσωπος της ΝΙSSAN στην Ελλάδα.

Όπως ανακοίνωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή η ανάκληση στην Ελληνική αγορά αφορά 12.693 οχήματα, με περιόδους παραγωγής: • ALMERA (N16) παραγωγής από 22/5/2001 έως 6/6/2003, • ALMERA TINO (V10) παραγωγής από 22/8/2001 έως 13/5/2003, • TERRANO II (R20) παραγωγής από 21/3/2003 έως 10/4/2003, • PATROL (Y61) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003, • X-TRAIL (T30) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003, και • PICK-UP (D22) παραγωγής από 29/5/2000 έως 24/11/2003.

Η Nissan ενημερώθηκε από τον προμηθευτή της (Takata) ότι οι αναφλεκτήρες του αερόσακου συνοδηγού των επηρεαζόμενων αυτοκινήτων μπορεί να είναι εκτός προδιαγραφών. Σύμφωνα με την Takata, η κατάσταση αυτή μπορεί να προκαλέσει υπερβολική πίεση στο εσωτερικό του αναφλεκτήρα κατά το άνοιγμα του αερόσακου με πιθανό αποτέλεσμα τον διαχωρισμό του από την βάση του αερόσακου.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.
Όλοι οι κάτοχοι των συγκεκριμένων οχημάτων θα ειδοποιηθούν σχετικά με συστημένες επιστολές από την εταιρεία NIK. I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε., προκειμένου να προσέλθουν στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου NISSAN, ώστε να γίνει επιθεώρηση του σειριακού αριθμού της μονάδας του αερόσακου συνοδηγού και εφόσον κριθεί απαραίτητο, αντικατάσταση των αναφλεκτήρων της, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας NIK.
I. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ Α.Ε. στους αριθμούς 210 3489313 και 210 3489438.


 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου