Παρασκευή, 21 Σεπτεμβρίου 2018, 03:14:29

Εγγραφή           Αποθήκευση  

ΑρχικήNewsletter | Site Map | Επικοινωνία

 

Αθήνα:   30°C 
Βρίσκεστε εδώ: Αρχική arrow ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ arrow Ακίνητα 2016 arrow Σε ποιους και πώς καταβάλλεται το επίδομα θέρμανσης
Σε ποιους και πώς καταβάλλεται το επίδομα θέρμανσης
Πηγή: Express.gr

ΟΔΗΓΟ για τους πολίτες σχετικά με την καταβολή του επιδόματος θέρμανσης εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών. Πρόκειται για 23 ερωτήσεις και απαντήσεις για τους δικαιούχους του επιδόματος θέρμανσης, τα ποσά και τους όρους καταβολής του επιδόματος.

1. Με τι κωδικούς εισερχόμαστε στην Εφαρμογή Δικαιούχων, η οποία ανοίγει επιλέγοντας το σύνδεσμο «Αίτηση ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων του Επιδόματος Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης»;
α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της ΓΓΠΣ συνδέονται, χρησιμοποιώντας τους κωδικούς πρόσβασης, στο TAXISnet, ανεξάρτητα αν έχουν λάβει κλειδάριθμο ή όχι.
β. Οι χρήστες που δεν διαθέτουν κωδικούς πρόσβασης TAXISnet, θα ταυτοποιούνται εναλλακτικά δίνοντας ΑΦΜ και αριθμό ειδοποίησης κάποιας εκ των τελευταίων 5 εκκαθαρίσεων Δήλωσης Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων.
Εάν δεν θυμάστε τους κωδικούς πρόσβασής σας και τυχαίνει το όνομα χρήστη σας να ταυτίζεται με τον ΑΦΜ σας, τότε δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον εναλλακτικό τρόπο σύνδεσης. Για αυτό θα πρέπει να ανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας μέσω των σχετικών διαδικασιών (βλέπε αντίστοιχο FAQ).
Επιπλέον, η αίτηση θα μπορεί να υποβληθεί μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κέντρο εξυπηρέτησης πολιτών (HELP DESK/CALL CENTER) της ΓΓΠΣ. Στην περίπτωση αυτή η είσοδος του χρήστη θα γίνεται επίσης καταχωρώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό ειδοποίησης κάποιας εκ των τελευταίων 5 εκκαθαρίσεων Φόρου Εισοδήματος, ενώ θα καταγράφεται και το όνομα του χειριστή που συμπληρώνει το αίτημα. Η δυνατότητα αυτή δεν θα προσφέρεται για διαχειριστές - εκπροσώπους.


2. Είμαι πιστοποιημένος χρήστης των υπηρεσιών TAXISnet αλλά έχω ξεχάσει τους κωδικούς πρόσβασης. Θα πρέπει να κάνω επανεγγραφή ή μπορώ να κάνω την αίτηση χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ μου και τον αριθμό ειδοποίησης;
Μπορείτε να συνδεθείτε χρησιμοποιώντας τον ΑΦΜ και τον αριθμό ειδοποίησης κάποιας εκ των τελευταίων 5 εκκαθαρίσεων Φόρου Εισοδήματος. Ωστόσο συνιστάται να ζητήσετε και να ανακτήσετε ξανά τους κωδικούς σας στο TAXISnet. Εάν χρειαστείτε βοήθεια σε αυτό, καλέστε τη γραμμή υποστήριξης του κέντρου εξυπηρέτησης (HELP DESK/CALL CENTER) της ΓΓΠΣ.

3. Ποιες διαδικτυακές εφαρμογές θα χρησιμοποιήσω για την εξυπηρέτηση του επιδόματος πετρελαίου (ΕΚΠΘ);
α. Εφαρμογή Υποβολής/Τροποποίησης Αίτησης Ένταξης στο Μητρώο Δικαιούχων Επιδόματος Πετρελαίου Θέρμανσης συγκεκριμένου έτους
β. Εφαρμογή Διαχειριστών - Εκπροσώπων για συμπλήρωση στοιχείων ενοίκων και χιλιοστών θέρμανσης.

4. Ποια δυνατότητα δίνει στο χρήστη η εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/ Χιλιοστών Θέρμανσης μιας πολυκατοικίας;
Η Εφαρμογή Διαχείρισης Ενοίκων/Χιλιοστών Θέρμανσης Πολυκατοικίας απευθύνεται στους διαχειριστές των πολυκατοικιών ή σε εκπροσώπους κτισμάτων όπου υπάρχουν περισσότερες από μία κατοικίες (ολιγοκατοικίες) και για τις οποίες υπάρχει κοινή προμήθεια και κατανάλωση πετρελαίου θέρμανσης. Με την εφαρμογή αυτή, ο διαχειριστής-εκπρόσωπος εισάγει τα διαμερίσματα της πολυκατοικίας/ολιγοκατοικίας, καθώς και τη συμμετοχή κάθε ενός από αυτά στις δαπάνες θέρμανσης σε χιλιοστά. Επίσης ο διαχειριστής μπορεί να ενημερώνει τα στοιχεία σε περίπτωση αλλαγής ενοίκων (μετακομίσεις κ.λπ.).

5. Με ποιο τρόπο θα διεκπεραιώνεται η διαδικασία για το Επίδομα Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης (ΕΚΠΘ);
Η διαδικασία θα διεκπεραιώνεται πλήρως μέσω διαδικτύου και θα καλύπτει όλους τους πολίτες, ανεξάρτητα αν είναι ή όχι πιστοποιημένοι χρήστες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών TAXISnet της ΓΓΠΣ. Στη διαδικασία εμπλέκονται οι πολίτες που είναι δικαιούχοι του επιδόματος, καθώς και οι διαχειριστές - εκπρόσωποι πολυκατοικιών και ολιγοκατοικιών με κοινή κατανάλωση πετρελαίου.

6. Είμαι διαχειριστής. Ποιοι είναι οι δικαιούχοι από κάθε πολυκατοικία για το Επίδομα Κατανάλωσης Πετρελαίου Θέρμανσης (ΕΚΠΘ);
Προσοχή! Αναμένεται η έκδοση σχετικής απόφασης (ΠΟΛ) που θα αναρτηθεί στον διαδικτυακό κόμβο της ΓΓΠΣ και θα προβλέπει τους δικαιούχους.
Ωστόσο διευκρινίζεται πως ο διαχειριστής δεν χρειάζεται να γνωρίζει ποιοι είναι οι δικαιούχοι του επιδόματος. Οφείλει να εισάγει και να επικαιροποιεί, όποτε χρειάζεται, την εικόνα των ενοίκων.

7. Είμαι διαχειριστής και όταν εισάγω τον αριθμό της κοινόχρηστης παροχής ρεύματος εμφανίζεται μήνυμα ότι δεν υπάρχει. Τι να κάνω;
Αρχικά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι εισάγετε ορθά τον αριθμό, ο οποίος αποτελείται από 9 ψηφία. Αν είστε βέβαιοι ότι εισάγετε σωστά τον αριθμό επικοινωνήστε με το call center.

8. Είμαι διαχειριστής. Τι πρέπει να ζητήσω από τους κατοίκους της πολυκατοικίας μου για να συμπληρώσω την απαιτούμενη ηλεκτρονική φόρμα;
Για κάθε διαμέρισμα θα χρειαστείτε τα παρακάτω στοιχεία:
α. Αριθμό διαμερίσματος (προαιρετικά)
β. Ονοματεπώνυμο
γ. Όροφο
δ. Χιλιοστά συμμετοχής στις δαπάνες θέρμανσης.

9. Είμαι διαχειριστής και κάποια διαμερίσματα είναι μονίμως κλειστά. Πρέπει να δηλωθούν τα χιλιοστά τους στη Φόρμα Κατανομής Ενοίκων Πολυκατοικίας ή όχι;
Ναι, είναι υποχρεωτικό να δηλωθούν τα χιλιοστά συμμετοχής σε δαπάνες θέρμανσης για όλα τα διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας για να δημιουργηθεί η συνολική εικόνα της (ανοικτά - κλειστά - ανήκοντα και σε φυσικά πρόσωπα και σε νομικά πρόσωπα).

10. Είμαι διαχειριστής, αλλά δεν έχουμε κοινόχρηστο μετρητή ΔΕΗ (ρολόι ΔΕΗ ) στην πολυκατοικία. Ποιο ρολόι ΔΕΗ πρέπει να δηλώσω σαν κοινόχρηστο;
Δηλώστε το δικό σας (ως διαχειριστή/εκπροσώπου) ρολόι ΔΕΗ, ή εναλλακτικά συμφωνήστε σε ένα ρολόι (αρ. παροχής ΔΕΗ) που θα έχετε συμφωνήσει με όλους τους ενοίκους της πολυκατοικίας σας.

11. Είμαι ο νέος διαχειριστής και η δήλωση των χιλιοστών θέρμανσης από (τον προηγούμενο διαχειριστή) είναι σε εκκρεμότητα (έχει κενά που χρειάζονται συμπλήρωση). Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για την εκκρεμότητά μας αυτή;
Πρέπει άμεσα ο προηγούμενος διαχειριστής να κάνει τροποποίηση των στοιχείων διαχειριστή, ορίζοντας ΕΣΑΣ ως ΕΠΟΜΕΝΟ (ΑΦΜ και ονοματεπώνυμο διαχειριστή). Η λειτουργία αυτή θα είναι διαθέσιμη στην αμέσως επόμενη έκδοση της εφαρμογής διαχειριστή.

12. Είμαι ο νέος διαχειριστής και η πληρωμή των επιδομάτων των ενοίκων μας είναι σε εκκρεμότητα, ενώ η δήλωση των χιλιοστών θέρμανσης είναι σωστή και πλήρης (από τον προηγούμενο διαχειριστή). Τι ενέργειες πρέπει να κάνω για την εκκρεμότητα αυτή;
Τίποτα, από τη στιγμή που το πετρέλαιο το έχετε προμηθευτεί με τον προηγούμενο διαχειριστή.

13. Έλαβα ένα e-mail «Ο διαχειριστής άλλαξε τα χιλιοστά θέρμανσης του διαμερίσματός σας», αλλά εγώ τα είχα εισαγάγει σωστά; Τι πρέπει να κάνω για να το διορθώσω;
Θα πρέπει να συνεννοηθείτε με το διαχειριστή, να συμφωνήσετε ποιος έχει δίκιο και αν χρειάζεται να γίνει η κατάλληλη διόρθωση από το διαχειριστή.



14. Έχουμε ήδη αποκτήσει «κεντρικό» ΑΦΜ πολυκατοικίας από τη ΔΟΥ. Πού τον δηλώνουμε;
Σε αυτή τη διαχειριστική περίοδο ο ΑΦΜ πολυκατοικίας δεν συμμετέχει στη τρέχουσα έκδοση της εφαρμογής επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, θα πρέπει να ενημερωθεί ο προμηθευτής πετρελαίου θέρμανσης ώστε το τιμολόγιο να εκδοθεί στον ΑΦΜ του διαχειριστή/εκπροσώπου.

15. O προμηθευτής πετρελαίου δεν μου έδωσε στοιχεία για να υποβάλω αίτηση χορήγησης επιδόματος. Τι κάνω;
Ο προμηθευτής πετρελαίου δεν δίνει κάτι που χρειάζεται για την υποβολή αίτησης. Κάθε αγορά πετρελαίου υποβάλλεται από τον προμηθευτή στη ΓΓΠΣ μαζί με τον ΑΦΜ σας (ή του διαχειριστή-εκπροσώπου αν πρόκειται για πολυκατοικία) και τον αριθμό παροχής της ΔΕΗ (ή τον κοινόχρηστο αν πρόκειται για πολυκατοικία). Αυτό που πρέπει να προσέξετε είναι η ορθή αναγραφή των στοιχείων αυτών στα παραστατικά του προμηθευτή για να εξασφαλιστεί η ορθή υποβολή τους στη ΓΓΠΣ.

16. Έχουμε ήδη εφοδιαστεί με πετρέλαιο από τον περασμένο Απρίλιο (τιμολόγιο 03/04/2012 ) και έχουμε υποψήφιους δικαιούχους στην πολυκατοικία μας. Τι κάνουμε;
Τα επιδόματα δικαιούχων ισχύουν μόνο για προμήθειες της τρέχουσας διαχειριστικής περιόδου (15/10/2012-30/4/2013). Επίδομα θα δοθεί μόνο για τις προμήθειες αυτής της περιόδου.

18. Είμαστε μια διπλοκατοικία, όπου κάθε κατοικία έχει δικό της καυστήρα; Πρέπει να τη δηλώσουμε σαν πολυκατοικία ή ο κάθε ένοικος να κάνει αίτηση ως κάτοικος μονοκατοικίας;
Εάν προμηθεύεστε χωριστά πετρέλαιο θέρμανσης, τότε κάνετε χωριστή αίτηση ως κάτοικοι μονοκατοικίας, χωρίς να δημιουργήσετε κάποια πολυκατοικία. Αν προμηθεύεστε κοινό πετρέλαιο (κοινή δεξαμενή), τότε θα πρέπει ένας από εσάς να δημιουργήσει μια πολυκατοικία ως εκπρόσωπος και να εισαγάγει τα δύο διαμερίσματά σας.

19. Είμαστε ένα κτίριο με 4 κατοικίες, όπου οι κατοικίες ανά δύο έχουν κοινό καυστήρα. Πώς πρέπει να δηλώσουμε το κτίριο;
Για κάθε ζευγάρι κατοικιών με κοινό καυστήρα θα οριστεί ένα εκπρόσωπος, ο οποίος θα δημιουργήσει μια πολυκατοικία με τα δύο διαμερίσματα που έχουν τον κοινό καυστήρα. Οπότε τελικά θα δημιουργηθούν δύο ολιγοκατοικίες, με ξεχωριστό εκπρόσωπο.

20. Είμαστε μια διπλοκατοικία με κοινό καυστήρα. Το κόστος του πετρελαίου θέρμανσης το μοιραζόμαστε ανάλογα με την κατανάλωση του καθενός, ενώ δεν υπάρχουν χιλιοστά θέρμανσης. Πώς θα συμπληρώσω τα χιλιοστά θέρμανσης στον πίνακα;
Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο. Ενδεικτικά μπορείτε να μοιράσετε ισότιμα τα χιλιοστά (500 και 500) ή με βάση τις πληρωμές των προηγούμενων ετών να προσδιορίσετε μια αναλογία (π.χ. 60% με 40%) οπότε ανάλογα να προσδιορίσετε τα χιλιοστά (π.χ. 600 - 400).

21. Είμαστε πολυκατοικία με κοινό καυστήρα, που όμως δεν υπάρχουν χιλιοστά θέρμανσης, καθώς μοιραζόμαστε το κόστος με άλλους τρόπους. Πώς θα συμπληρώσω τα χιλιοστά θέρμανσης στον πίνακα;
Θα πρέπει να συμφωνήσετε σε μια κατανομή που θα ισχύει για όλο το χρόνο. Ενδεικτικά μπορείτε να μοιράσετε ισότιμα τα χιλιοστά, ή με βάση τις πληρωμές των προηγούμενων ετών να προσδιορίσετε μια αναλογία, οπότε ανάλογα να προσδιορίσετε τα χιλιοστά.

22. Ποια δικαιολογητικά απαιτούνται για την υποβολή της αίτησης;
– Ο Αριθμός Φορολογικού Μητρώου του αιτούντος
– Το ονοματεπώνυμο
– Ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού (ΙΒΑΝ) που επιθυμεί να πιστωθεί το ποσό και το ονοματεπώνυμο του πρώτου δικαιούχου του λογαριασμού
– Ο αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος της κύριας κατοικίας
– Αν η κατοικία είναι ενοικιαζόμενη ή δωρεάν παραχωρούμενη πρέπει να γνωρίζετε τον ΑΦΜ του ιδιοκτήτη
– Ο όροφος
– Τα τετραγωνικά μέτρα κύριων χώρων
– Η ένδειξη αν πρόκειται για πολυκατοικία
– Η υποχρέωση ή όχι υποβολής Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος (άρθρο 61 ΚΦΕ) του αιτούντος
– Τα στοιχεία επικοινωνίας του (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός σταθερού και κινητού τηλεφώνου.

23. Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις συχνές ερωτήσεις. Τι να κάνω;
Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημά σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm
Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:
1) Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet μπορείτε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 210 4802552.
Ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ.
2) Ταχ. δ/νση ΓΓΠΣ: Χανδρή 1 & Θεσσαλονίκης, ΤΚ 18346, Αθήνα. 


 
     
 

 
     
     
  Ειδήσεις Τιμές Μετοχών  

Αναζήτηση

 
   

Σύμβολο μετοχής

Αναζήτηση συμβόλου

   

500 Internal Server Error

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


Apache/2.2.22 (Ubuntu) Server at cnt4.express.gr Port 80

 

Ειδήσεις     Αγορές     Υπηρεσίες     Χρηστικά     Express Yourself     Επικοινωνία     Site Map

Προσωπικά Δεδομένα      Ταυτότητα Site      Όροι Χρήσης      Διαφημιστείτε      Η άποψή σας

Web Design & Web Development
Ελληνική Εταιρεία Διαδικτύου